2 Nisan 2013 Salı

Denizli...

Evet bir seyahat macerası daha.Tamam itiraf ediyorum,geç çok geç kalınmış bir yazı...
Şubat ayında ziyaret ettim sanırım,tabi ki iş nedeniyle...

Maceralı bir yolculuk oldu bizim için.Araçla gittiğimiz için iş yerindeki arkadaşların gazabına uğradık.
Denizli mi???Amannnn 2 saatte gidersiniz,hatta gece kalmazsınız günü birlik gidip gelirsiniz dediler bize.
Bizde uydum akıllılar gaza gelip günü birlik gidelim dedik,o yol sürdü mü 4 saat.
Deli gibi yağmursa cabası.

Neyse moralleri bozmadan işimizin başına geçerek bayimizle çalışmaya başladık.
Her günün sonu gibi bugün de bitti tabi.
Akşam sızlanmalar başladı.
Hmmmm çok da geç oldu sanki,gece git sabah gel zor olacak sanki.
E kalsak mı acaba??!!!!????
Ama tabi Fitnat Hanım siz bilirsiniz yinede.
İyi de olmuş saat 19.00
Git 4 saat yarın sabah gel 4 saat.

Pofff.peki kıyafet,pijama,diş fıçası???
Evet kendime bir güzel pijama aldırdıktan sonra,diş fırçasınıda otelden ayarlayarak olayı kapattık.
Tabi bende ertesi gün 0 makyaj ve aynı kıyafetlerle güne devam etmek zorunda kaldım.
neymiş,sen eşeğini sağlam kazığa bağla,seyahate çıkarken günü birlik bile olsaaaa,haırlıklı git!

Ne demiş atalarımız:

bir musibet bin nasihatten iyidir


(itiraf ediyorum,yarısını unutmuştum,internetten baktım nasıldı diye :)

Sevgiler,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder