9 Nisan 2013 Salı

Erzurum...

Yine,yeni,yeniden bir seyahat daha...
Erzurum,çok merak ettiğim yerlerden biri.
Tamam gezmek söz konusu olunca her yeri merak edebiliyorum :)
Erzurum'da yine çalıştık,çalıştık...
Aklımda kalanlar ise;

Cağ kebabı...
Her ne kadar yiyemesem de,yiyen insanlar çok güzel olduğunu söylüyor...
Ben şöyle çatalımın ucu ile bakayım dedim ama ı-ıhhh...olmadı...
Çok değişik lorlu pazı sarması yedim...Bunun lezzetine diyecek yok,eminim çoğu kişinin hoşuna gitmez hele ki cağ kebabı varken :)
Kadayıf dolması...Ender sevdiğim tatlılardan biri...Immmm olsa da yesek :)
Erzurum eski evleri...Sanırım her şehirde var artık :)
Eeee bir de kayak merkezi tabi ki...
ÇOk ama çok hoşuma gitti...
Yiğitlikten ödün vermeyen ben hava çok güzel hava çok güzel diyerek oraya ceketsiz gidinceeee....dondum kelimenin tek anlamı ile dondum...
Ama güzeldi...
Akın bakalım..


Sevgiler...
Fit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder