2 Nisan 2013 Salı

Trabzon...

Bu da gecikmeli bir yazı,tıpkı bir öncekiler ve bundan sonrakiler gibi :)
Bu kadar seyahat eden biri olarak,istiyorum ki,gittiğim yerlerden bir iki notum olsun,unutmayayım.
Trabzonlarda bunlardan biri.

Karadeniz'e okadar çok gitmeyi istiyordum ki,sonunda gidebildim.İş için...
Yinede az buçuk bir fikrim oldu.
En azından havaalanına indiğimde kavga eden insanların,aslında gerçekten kavga etmediklerini,onların konuşmalarının öyle olduğunu,kuymak peynirinin çok güzel olduğunu,İzmir'de yediğimiz Trabzon tereyağının orada daha güzel olduğunu,insanların sürekli akçabat köftesi yedikleri bir yer olduğunu vs.vs.vs...

Komik bir bayimiz var orada da.
Çok iyi niyetli.
Gel gelelim,Karadenizli :)
Neden mi?
Mart ayından ve soğuklardan bahsederken: Bizim buralarda bir atasözü var,siz duymamışsınızdır...'Mart kapıdan baktırır,kazma kürek yaktırır'derler dediği an gözümün önünden gitmiyor...
Nasıl yaniiiii!!!!
Bunu bizim oralarda biz de söylüyoruz kiiii,diyemedim...

Havalimanı merkezde.
Denizin üzerine iner gibi gidiyorsun.
Hoş bir şehir...

Bir başka şehirde görüşmek dileğiyle...
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder