18 Aralık 2015 Cuma

18.12...23.hafta

Annecimmm,
Sen ne kadar çabuk büyüyorsun da haftalar bu kadar hızlı geçiyor.
Bir yandan korkuyorum bir yandan da aramıza katılacağın günü sabırsızlıkla bekliyorum.
İçimde hep yetersizlik duygusu,sanki bir şeyleri eksik yapıyorum ya da geç kalıyorum.
Baksana 23.haftalık oldun bile hep hayal ettiğim her hafta fotomuzu çekme fikirleri kaldı bile.daha doğru düzgün fotomuz yok :(
Telefonumun kamerasının bozuk olmasından da kaynaklandı tabi,her seferinde makineyi çıkart çek yapamadım.
Gördüklerim çok güzel geliyor,ilerisi için çok güzel hatıralar bunlar..
Gelelim bugün sana..
Mango kadar olmuşsun,buralarda çok ünlü bir meyve değil henüz...
Yani bir mandalina,portakal değil :)
Bak bakalım nasılsın bugün,ne kadar olmuşsun...


Bir de bana bak,ben nasılım bugün :)



Git gide ikimizde büyüyoruz ikimizde.Hareket ettiğin zamanlarda ne kadar mutluysam,hareketsiz olduğun dönemde de o kadar huzursuzum,sürekli neler yapıyorsun diye meraklardayım.
Banan hadi oğlum dediği zaman sanki tekmeler yada hareketlenmeler çoğalıyor,çok eğleniyoruz :)
Şimdiden felaket senaryoları yazılıyor,çocuk doğunca uyuyamayacaksın,dışarıya çıkamayacaksın,gezemeyeceksin...Tamam biz bunları kabul ederek yola çıktık ama herkeste bunlar böyle olmak zorunda değil ki...
Sen nasıl istiyorsan sana göre hareket etmek istiyorum aslında,ne zaman uyumak istersen uyu,ne zaman emmek istersen o zaman.Ama tabi şimdiden atıp tutmak da çok gerçekçi değil onu da biliyorum :)
Sağlıkla gel annem başka bir şey istemiyorum,istemiyoruz...

Artık yavaştan duymaya başlıyorsun,ne demek ki bundan sonra daha fazla müzik dinleyip,dans edeceğiz:Evimizde zaten müziğimiz hep var aslında,iş yerinde de sabahtan akşama dinliyorum ama malesef kulaklıkla,olsun onun da faydası olur bence.

Ben hala çok rahatım diyebiliriz,bu kadar güzel bir hamilelik sağladığın için çok teşekkür ederim.İş yerindekiler biraz hızlı yürüyorum diye kızsalar da engel olamıyorum.Geçen akşam babanen bize gelirken benim arkamdaymış seslen seslen duyuramamış sesini,malum biz biraz hızlı hareket etmeyi seviyoruz :)
Yemem hala aynı,sadece dün akşam canım pek bir şey istemedi.
Sabah tartıldığımda kilo almamış hatta 200 gr.vermiş gibiydim.Sadece #sugarfree,az ekmek,az makarna felsefemizi uyguluyorum aslında.Biraz fazla ve bolca meyve yememiz dışında pek de problem yok :) Biliyorum sen de benim gibi meyveyi çok seveceksin,e mecbur :)


Kendine dikkat et annem,bizi habersiz ve hareketsiz bırakma:)
Fitnat.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder