4 Aralık 2015 Cuma

21.hafta..04.12.2015

Ben kendimi her hafta değil her gün yazıyor gibi hissediyorum.Zaman ne kadar çabuk geçiyor.Zaman hızla geçtikçe bende de panikler tavan yapmış durumda.Daha hiç bir şeyimiz hazır değil!!! Evet daha nurtopu gibi 4 ayımız daha olabilir ama bilen bilir ben az biraz tez canlı bir insan olarak,şuan elimin altında her şey hazır olsun istiyorum.En büyük korkum da mükemmel giden bir hamileliğim olmasına rağmen,ya son aylarda aksi bir durum oluşursa ve ben her şeye yetişemezsem! Tamam her zaman olumlu düşünüyoruz ama bu gibi durumlarda da b planı yapmak lazım değil mi?

Bugün bizim toraman(bir de isim sorunsalı devam ediyor) 21 haftalık oldu.Ben kendimi bu sıralar çok dinç ve hareketli hissediyorum.İş yerim inanılmaz ama inanılmaz yoğun ve yorucu ,bir de akşam dersler eklenince ara sıra yorulduğum doğru.
Ama ne zaman bizim ufaklık hareketlenmeye başlıyor,değmeyin keyfime.Ben bu kadar güzel hisler yaşarken,babasının hissedememesine inanılmaz üzülüyorum.O yüzden ne zaman biraz kımıldanda hemen evin içinde bağırınmaya başlıyorum,koşşş kooooşşşş! :)

Bugün 21.haftamıza girdik ve biz artık bir havuç boyundayız.
Yarın doktor kontrolümüz var ve neler olduğunu neler yaptığını göreceğiz insallah.
Şimdiden dinlen ki,yarın bize bol bol hareket et :)
Fit.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder