23 Aralık 2015 Çarşamba

Konya...

Bugün 23+5teyiz..Bu hafta yoğun bir programımız var annecim,saba bu satırları gecenin bir körü Sabiha Gökçen havalimanında,bir yandan yüksek lisans dersimizi dinlerken yazıyorum :)
Dün Konyaya gittik seninle,yine çok sevdiğimiz Hich otelde kaldık,ve soğuktan az biraz totomuz dondu.Hasta olacağım ve sana zarar verecek diye çok korkuyorum.
Bu gece 2 civarında evimizde olacağız,neyseki yarın İzmirde randevularımız olduğu için şehirde kalacağız.
Cuma günü ver elini Adana..

Seni bu aralar biraz fazla yordum sanırım ama beslenmemize inan çok dikkat ediyorum.Seni nereye gidersem gideyim sağlıklı besleniyorum.
Dün Sabiha gökçende patlama olmuş ve bir kişi ölmüş,ya bizde burada olsaydık,sana bir şey olsaydı diye her şeyde aklıma sen geliyorsun.
Bugün bebek araban gelmiş,içimi bir heyecan kapladı.Baban bize fotosunu yolladı ama biz gitmeden açmıyor :)

Her akşam saat 22.30 civarı o kadar hareketleniyorsun ki doğduktan sonrada böylemi olacaksın bu saatte merak ediyorum..
Her tekmen ayrı bir heyecan.
Seviyorum çok seni.
Anne fito.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder