11 Aralık 2015 Cuma

22.hafta (5 buçuk ay)

11.12.2015
Beşinci ayıda yarıladıkkkk,hadi bakalım hayırlısı.
Bu 5 aydan sonrası 40 yaş üstü gibi oldu,insan söylemeye çekiniyor,nasıl oldu bu kadar hızlı geçti diye için için panikliyor insan,malum bir de hiç bir şey hazır değil diye ben kendi kendimi yerken,fenalardayım.
Bu hafta minik yavrum su kabağı kadarmış,o nasıl bir şey bilemedim,bir foto ekleyeyim de unutmayayım,malum bu aralar hafıza tavan yaptı bende.Olan beynimi de kaybetmiş gibi hissediyorum.


Bende hala çok bir değişiklik yok,iki gündür sabahları biraz midem bulandı pek bir panikledim,neyse ki geçici bir durummuş.Son zamanlarda çok ve hızlı genişliyorum gibi geliyor,sanırım hamile kaldığım kiloya ulaştım (ilk zamanlarda dengeli beslendiğim için biraz kilo vermiştim)



Sabahın köründe çekilen fotodan fazla hayır beklemeyeceksin :) Biraz bulanık,biraz da karışık görünsede şuan 56.4 kilodayım.Tek pişmanlığım normalde olmam gereken 50 kilo ile hamileliğe başlayamamış olmam.Kilo problemi benim için sadece ilerleyen aylarda çok ağırlaşıp sorun yaşamamam için.Yoksa anne olmak,en azından hamileyken bile bu kadar yoğun duygular hissedebilmek her şeye değer.



Yeme konusunda canım bol bol tatlı istemekle beraber,tahin-pekmez & tahin helvası,hurma,kuru kayısı ile bu problemleri çözebiliyoruz.Sağlıklı beslenmeye devam.
Et konusu hala fazlasıyla canımı sıkıyor ki çok severek yediğim köfteden bile uzaklaşmış durumdayım.

6.ayda görüşmek üzere :)
Esen kalın.
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder