19 Ekim 2016 Çarşamba

12.10.2016 / 6 ay...

Canım oğlum,
Nasıl da göz açıp kapatıncaya kadar geçti zaman,ah zaman hainsin zaman...
''Bu günlerini arayacaksın'' lafını söyleyen teyzeler,nineler,amcalar,halalar,dayılar,sayamadığım niceleri..
Gerçekten arıyorum,her geçen gününü deli gibi arayıp özlüyorum,gözümün önünde nasıl hızla büyüdüğünü,benim sanki her anını kaçırıyorcasına panikleyişimi.
Şimdi oyuncağını tuttu,şimdi ayağını kaldırdı,elini oynattı,gözünü kırptı :)
Akıl almaz binlercesi...

Şimdiye kadar her şey güzeldi,hep beraberdik de şimdi hayat çok zor,her geçen gün alışacaksın dediler,alışmak mı?
Burnumun direği sızlıyor her gün evden çıkarken,gözümde yaşlar hazır bekliyor,her dakika evden haber almak istiyorum her an fotoğrafını yollasınlar istiyorum,özlem fenaymış.
Akşam seni gördüğüm an o kadar güzel kii.

Neyse oğlum,6.ay postunu yine ağlama duvarına çevirdim,ama napayım özlüyorum,özlüyorum,yine özlüyorum.
İlk 6 ayda neler oldu;

* Sarılık oldun,bir gece hastanede yattın,fototerapi gördün,ömrümüzden ömür gitti asla hatırlamak bile istemiyorum
* İkinci ay aşılarında ateşlendin,akşam 20-01.00 arası neyseki ilaçsız atlattık.
* İki buçuk aylıkken sünnet oldun,ilk 10 saat biraz sıkıntılıydı ama yine ilaçsız atlattık
* Mordoğanda mevlüdünü yaptık
* Ramazan bayramı,kurban bayramı,19 mayıs,30 ağustos kutlamaları,15 temmuz darbe girişimi atlattın
* Balıkesir,Antalya,Bodrum,Çandarlı,Mordoğan,Karaburun dolaylarında gezdin durdun
* slingle gezmeyi çok seviyordun artık boba kanguruya terfi ettin.
* Bobo fil uyku arkadaşın ve Sophie zürafa diş kaşıyıcın en sevdiklerin (ana kucağının kemerini kemirmeyi saymazsak :)
* Parka gitmeyi ve salincağa binmeyi şimdiden çok seviyorsun,inanılmaz eğleniyorsun
* Şubadap çocuk,dinonun şarkılarını severek dinliyorsun,akşamları Mozart ve anne ninnilerine maruz kalıyorsun :)
* Uykuyla aran yok denecek kadar az,geceleri her saat başı uyanıyorsun ama olsun.

Genel olarak,ilk 6 ayını keyifli,mutlu,huzurlu ve güleryüzlü bir çocuk olarak geçirdin en azından bizim için çok keyifliydi,hayatının geri kalanı da huzurlu,mutlu,sevdiklerinle eğlenerek geçsin canım yavrum.

Annen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder