19 Temmuz 2013 Cuma

Bursa...

Uzun zamandır merak ettiğim şehirlerden bir tanesidir Bursa.
Şöyle bir bakınca,son bir senedir bilmediğim gitmediğim o kadar yer gördüm ki.
Yoğun ve yorucu bir programım var aslında ama yine de yeni yerler görmek bana hep iyi gelmiştir.
Bir laf vardır çok sevdiğim;

''Home is good,away is better''
Sanırım ben bu fikri sevenlerdenim.Evimde vakit geçirmeyi ne kadar çok sevsem de yine de gezmek sanırım bana daha çok uyuyor :)

Bursa'da Bülent babanın dayısının torunun sünnetine gittik.Böylelikle bir çok kişiyle de tanışmış oldum.Hepsi çok sıcak kanlı,muhteşem insanlardı. Bursa'yı gezebilmek için çok fazla vaktimiz olması,rüzgar gibi geçtik geldik.
En kısa zamanda Uludağ'a gitmek için planlar yaptık.Malum bizde plan bol.
Ne demişler;

' Nerede çalgı orada kalgı ' :)

Düğünün ertesi günü düştük yollara.Manisa dönüşünde arabamız bozuldu,kaldık yolda.Öylemi yapalım böylemi yapalım derken,çekicinin biri çıktı yolumuza..

Araba sanayiye götürüldü,derken neyse tamir edildi.Meceralı bir dönüş yolu oldu bizim için :)
En kısa zamanda Uludağ'dan bildirmek dileğimle :)
Sevgiler.
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder