19 Temmuz 2013 Cuma

Evim,evim güzel evim...

Yaklaşık 8 aydır,en az bizim kadar insanlara da fenalık geçirten bir taşınma sürecimiz oldu.
Hayır işin kötüsü ev de taşımadık.Bildiğiniz Diyarbakır'dan tası tarağı topladık geldik.
Eşya,mobilya hak getire.
Tamam toplam neredeyse 14-15 koli oldu ama bunlar kıyafet,ayakkabı bilumum buna benzer eşyalar :)

Ev tadilatını oldum olası sevmem.Bilirim ki usta dediğin insanlar,hiç de isimlerine uygun davranmıyorlar ve seni sürüm sürüm süründürüyorlar.Kutu gibi küçücük bir evimiz var.Toplam 100m2.

Mutfak içimize sinmedi dedik ki baştan yaptıralım.
Banyo hiç olmamış dedik ki baştan yaptıralım.
E mutfak banyo kısmı olmuşken dedik ki hadi kapılara da el atalım.
E her yer mis gibi laminat,koridor öyle kalmasın dedik ki hadi yerleri de yaptıralım.
Peki mutfak,balkon fayansları nasıl olsun,dedik ki hadi onları da yaptıralım.

Biz dedik demesine ama gel gör ki yapacak adamlar dünyanın en uyuz adamları çıktı.
F.Banyoya boy dolabı yaptırmak istiyorum ama çekmece görünmesin çekmecesiz istiyorum.
U.Yok olur mu şimdi moda çekmeceli,daha kullanışlı herkes öyle yaptırıyor.
F.Teşekkürler,ama ben öyle istemiyorum.Lütfen çekmecesiz olsun.
U.Bence çekmeceli daha iyi.

Sonuç : Banyo dolabı çekmeceli gelir.Nasıl?? Tam deli işi.Neyse biz onu tekrar geri yollarız ve çekmecesiz yaptırırız.
Daha neler neler.Mutfak dolabını 10cm kadar dar yapmış.E bu görünen yeri ne yapacağız dediğimizde cevap yok.Hadi tekrar geri yolla.Kulp seçiyoruz,tamam bu olsun dediğimizde,yok ben sizin için bunları seçtim diyen bir ustamız vardı.Kudurdum resmen.Daha neler neler.
Yazık kocam tabi ki olanlara daha fazla maruz kaldı,olanları uzunnnn uzunnn anlatmayacağım ama sıkıntılı bir süreç geçirdiğimiz kesin.

Mobilya kısmına gelince,evet zamanlama hatası yaptık ve tam düğün mevsimine kaldık,o yüzden de süreç uzadı ama çok içimize sinen country :) tarzı mobilyalarımız oldu.
Güle güle kullanırız umarım.
Resimleri çekince kısaca eklerim,günün hatırası kıvamında :)))

Sevgiler,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder