18 Temmuz 2013 Perşembe

Rize,Trabzon,Artvin,Batum...

Karadeniz turu sayıldı resmen benim için...
Ne kadar iş yoğunluğu olsa da,en azından arabada giderken bile etrafı izlemek çok keyifli...

Rize&Trabzon daha önceden gitmiştim ama Artvin ve Batum bu seyahatin yenileri oldu.
Rize'de akşam yemeği yediğimiz yeri hatırlayamasam da :( çok güzel dağın tepesinde bir yerdi.
Yemyeşil,hem de öyle böyle değil...Yeşilin her tonunu görebildiğiniz bir yer...
Nasıl mı?

Seyahaetlerinde yemek sorunu olan benim ,için genellikle orda bunu yedim,burda da bunu yedim,nasıl şahane nasıl şahane diye anlattığım şeyler olmuyor tabi.Amaaa Rize'de yediğim sütlaç,ben ki deli gibi sütlaç seven biri olmasam da,bol fındıklı şahane mi şahane...bir önceki yazılarım da paylaşmış olabilirim.O kadar yani :)
Trabzon da yediğim Akçabat köftesi ve mıhlamanın yeri ayrı tabi.
Fotolarını paylaşsam mı paylaşmasam mı derken,aramaya başladım bile :)

Meşhur bol fındıklı sütlacımız;


Akçabat Köfte;


Ramazan da yapılacak şeyler mi bunlar...Ama baktıkça hatırlarım diye koymak istedim :)

Gelelim Artvin'e.Ben böyle ilginç bir şehir görmedim.Şehire giriyorsun,geldim diyorsun.O da ney? Şehirden başlıyorsun yukarıya doğru çıkmaya başlıyorsun.Şehir tepede bir yerde.Ama nasıl güzel bir manzara,yemyeşil.Rize'den sonra resmen kendime geldim.Atatürk posterleri görmek o kadar güzel bir şey ki anlatamam.Rize'de böyle bir ley görmek pek mümkün olmadı :(

Buralara kadar gelmişken Batum'a gitmezsek olmaz dedik,başladık Batum yolculuğuna.Yolculuk da maksimum yarım saat...Ama bir sıra var bekle bekle insanın ömrü geçiyor.Kimlik ve 15 tl veriyorsun sonra hayat sana şahane.Ters restoranı,Free shopu,gece eğlenceleri (biz göremedik) günahlar şehri denilmesinin daha pek çok nedeni :)




Şimdilik bu kadar :)
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder