8 Şubat 2016 Pazartesi

30.hafta. 05.02.2016 Cuma

Artık 30lu haftalara girdik aldı bizi bir heyecan.
30 yaş sendromunu yaşamamıştım ancak 30lu hafta sendromu yaşadığım kesin.
Artık geri sayım hızlanmaya başladı ve ben bir türlü eksikleri tamamlayamadığım için sürekli bir stres halindeyim.
Evet nereden baksan iki ay var ama önce mi gelmek istersin,sonra mı bilmiyoruz ki...Bir de malesef Sarp'çım anne biraz tez canlı umarım sende bunun sıkıntısını yaşamazsın.Ben istiyorum ki,şimdiden her şey hazır olsun,elimin altında olsun,eksiğim varsa göreyim son ana kalmasın.
Bunlar tabi ki gelip geçici seyler ama konu sen olunca her şey bambaşka oluyor,her şeye heves ediyor insan.Her şeyin en iyisi senin olsun istiyoruz.
E kolay değil,30.hafta artık,yarın doktor kontrolümüz var bizde heyecan tavan.
Artık bu hafta görürüz heralde diye umut ediyoruz sürekli.

Bu hafta lahana oldun artık.Bak salatası çok güzel olur,bir de sarması var tabi ki,sen umarım benim gibi yemek seçmeyeceksin,babana benzeyeceksin,her yemeği çok iştahlı bir şekilde yiyeceksin.Malum bir de kırmızı et sevmediğimi düşünürsek,senin en çok eti iştahla yemeni istiyoruz,daha doğrusu babanın en büyük hayallerinden biri :)


Anne de;



Bu haftanın en önemli özelliklerinden biri de beynin hızlı bir şekilde gelişmeye devam ediyor.Sinir sistemi kafatası içinde genişliyor.
Şuan senin ve benim için çok önemli bir dönemdeyiz artık,beslenmemizin önemi artıyor artık ne yiyeceğimi şaşırıyorum.
Bazen aynı şeyleri yemekten gerçekten sıkılıyorum,ceviz yemem lazım,yumurtayı unutmamalıyım e kalsiyum depolarımızın dolması için süt,yoğurt çok önemli.
Olmazsa olmaz kırmızı et,baklagiller ve balık.

en güzel yanı seninle birlikte o kadar sağlıklı besleniyorum ki umarım doğumdan sonra da bunu başarabilirim.
Kim ne derse desin ben seni,rafine şeker olmadan beslemeye çalışıyorum ve elimden geldiğince de böyle devam edeceğim.
Biz zaten meyve,kurma,kuru kayısı,yaban mersini,dut kurusu,tahin-pekmezden alacağımız şeker miktarını alıyoruz sadece vücuda yorgunluk yapıp seni yormuyoruz.

Tamam kahve işin en zor kısmı bak bunu sana itiraf ediyorum,beni 30 hafta boyunca en çok zorlayan şeylerden biri kahvesiz bir yaşam oldu,e kolay değil,günde 4-5 fincan filtre kahve iç sonra bir bak kahve yok :)
Tatlı yememek çok zorlamadı ama snickers + kahve ikilisi yok mu!! Bunları ileride sende yemek istersen,belki hayır diyemeyebilirim :)

Bu haftaların en zor yanı kaşıntılar.Neyse ki çok zor durumda kalacak kadar kötü olmuyorum,akşam evdeysem işimiz daha kolay duşa giriyoruz o bizi hafifletiyor.
Ama bir kaç kez gerçekten dayanılmaz oldu,bunlarda hamileliğin ve senin cilvelerin :)
Şikayet yok! Çünkü sen her şeye değersin.
Fitnat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder