9 Şubat 2016 Salı

Kavun!

Hamilelikte aşerme bana göre dünyanın en saçma şeyi yada bizim uydurduğumuz bir muhabbet.
Neye göre aşeriyoruz ki? Ben servisten inip eve gelene kadar çiğköftecisi,manavı,bakkalı,kuruyemişçisi,dönercisi vs.o kadar çok dükkan var ki her gördüğümü istersem ohooooo.

Bence konu şundan ibaret: Ben normalde deli gibi erik severim ve yıl 12 ay yiyebilirim.Her zaman aklımdan da geçer ya şimdi erik olsa da yesek.Bunu hamilelikte düşününce aşerdi oluyor! Ya madem bu konu bu kadar önemli bana her an erik alınsın :)
Annemle babam bu konuda en ısrarcı olanlar.Her telefonumuzda canın bir şey istiyor mu diye soruyorlar,bazen aklımdan geçmiyor değil,kıllığına olmayan bir şey mi istesem :) Ama bulurlar ki...

Bu hafta sonu Balıkesir'e Nihalle Cihanlara gittik,orada da bol miktarda kavun muhabbeti yaptık,o kadar yiyip içtik ki, sıra kavunu yemeye gelmedi.Dönüşte yol üzerinde bir sürü kavun tezgahı gördük malum Kırkağaç kavunları pek meşhur.
Talat'a dedim ay bir tane kavun alalım bari akşama yeriz.Demez olaydım!
Hiç bir kavuncu yerinde yok,sadece kavunlar duruyor tezgahta.
En sonunda bir tane kavun ve kavuncuyu aynı tezgahta görebildik.
Ve sonunda kocam bana 18teleye kavun aldı :)
Hamilelik boyunca anlatacağımız bir konu çıkmış oldu!
Fitnat aşerdi ve biz 18 teleye kavun aldık :)
Nasıl ama? Güzel malzeme.
Esen kalın.
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder