12 Şubat 2016 Cuma

31.hafta...12.02.2016

Eveeeet Sarp'çım geldik fasülyenin haydalarına,30.hafta diye diye onu dabitirdik ve artık yarın 31+1 diyor olacağız.
Bugün yine çok hareketlisin maşallah.Ama benim de senden kalır yanım yok annecim.Hala soranlara 'domuz gibiyim'diyorum.
Amaaaan merdiven çıkmayı saymıyoruz tabi ki,o kadar kusur kadı kızında da olur annecim.
Baban bize çok iyi bakıyor.O kadar hareketlisin ki,kolunu,bacağını çıkarttığında hemen babana sesleniyorum 'Koooşş Cemil Kooşş'' (Eski bizimkiler dizisi vardı annecim yıllarca izlediğimiz,bir an o geldi aklıma)
Baban ne zaman yanımıza gelse sakinleşiyorsun,babanın sesi mi iyi geliyor,yoksa rahatsız mı oluyorsun çözemedik.
Gelelim bu hafta sende ve tabi ki bende ki değişikliklere;
Sen neredeyse böylesin :) ve bir hindistan cevizi büyüklüğünde :)
Nihal teyze duymasın,hindistan cevizini çok seviyor,seni de yemesin arada :)



Çok garip bir şey var,internetten baktığım zaman sende ki ve bendeki değişiklikler o kadar örtüşüyor ki.
Senin bu haftalar da büyümen hızlanıyor ve haretlerin 30-32.hafta arası top seviyeye ulaşıyormuş,amniyo sıvın fazla olduğu için.
Bundan sonraki haftalarda daha yavaşlayacakmış hareketlerin.Kilo alman boy uzamasına göre daha fazlaymış.Zaten geçen hafta öğrendiğimiz kadarıyla sen ortalama bir bebek olacakmışsın,ne çok küçük ne çok büyük.E böyle anneden de selvi boylu biri çıkmaz diye düşünüyorum annecim,boyun babana çekerse iyi olur tabi :)
Tek isteğim,sağlıklı sıhhatli olman gerisi boş.

Ben hala iyiyim,ama çok fazla rüya görüyorum hatta bol bol kabus.Ama bu haftalarda buda normalmiş.En çok üzüldüğüm şeyde seni kaybetme korkusu ile ilgili gördüğüm rüyalar.Çok fazla kişiye anlatıp insanları da bunaltmak istemiyorum ama sen büyüdükçe annelik iç güdüsü ile sanırım bende de bir korku başlıyor.

Bir de sanırım ilk 3aya geri dönüyoruz,2.trimestere göre daha çabuk uykum geliyor akşamları da daha da bir halsiz oluyorum.
Olsun sana kavuşmamıza az kaldı.Aslında ben hamileliğide çok sevdim.Hele hareketlerin var ya,ama artık o mis kokunu da duymak istiyorum.

O kadar güzel anlatıyorlar ki,ben nispeten,Eren& Ozan abinden biliyorum.Şimdi aileye Ateşle & Ege de geldi,onları da çok seveceksin eminim,çünkü ben bayılıyorum.

Bol bol kitap okuyorum ama bazende kendimi çok tecrübesiz hissediyorum,sanki iyi bir anne olamayacakmışım gibi.
Ama olsun,bütün bu kötü düşünceleri siliyoruz aklımızdan ve senin sağlıklı sıhhatli gelmene odaklanıyoruz.

Annecim,kalan 9 haftamızda geçtiğimiz haftalar gibi sağlıklı sıhhatli geçsin ve sağlıkla,huzurla bir de lütfen kolayca gel :)
Seni çok seviyoruz.

Annen.(Klavye benim elimde tabi ki ama baban da seni dünyalar kadar çok seviyor,bir kez de bne söyliyim istedim.
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder