29 Şubat 2016 Pazartesi

33.hafta..27.02.2016

Hadi bakalım,geldik 33.haftaya.

Bu hafta 44 cm civarında ve 1900gr ağırlığına ulaşmışsın yaklaşık olarak,bana hala inanılmaz geliyor ama 5 martta kontrolün var o zaman göreceğiz nasılsın,ne kadar olmuşsun.
Son günlerde ben kilo kontrolü yapmaya cesaret edemiyorum çünkü son haftalarda kontrolsüzce yemeğe başladım.Şuan toplamda 6-7 kilo almış bulunuyoruz sanırım ama bunu cumartesi kontrolde netleştirip yazmayı planlıyorum.

Bu hafta yine sağ tarafımda bir oyuk oluşturmak üzeresin.Yaklaşık 8 aydır sol yanıma yattığım için midir bilinmez,ya da tamamen senin tercihin olabilir sürekli sağ tarafımdasın,dalgalanmalar şeklinde ilerleyip,kolunu,bacağını atıyorsun bir yerlerden.
Ayrıca o kadar sık hıçkırık tutmaya başladı ki,bir yandan üzülüyorum senin için,zaten bir damlacık canın var bir de hıçkırıkla uğraşıyorsun diye,diğer yandan da bunlar solunum pratiği yerine geçtiği için seviniyorum.Elimi karnıma koyduğumda o kadar net hissediliyor ki,her hareketin hini hıçkırığın da çok tatlı :)

Bu hafta bir ananas boyutundaymışsın,ben çok seviyorum sana da bol bol yedirmeye çalışıyorum,umarım sende seversin.Aklıma gelmişken bu hafta tekrar yiyelim.

Annenin canı tez olduğu için biraz sıkıntılar yaşıyor olabilirsin,çünkü her işimizi aynı anda halletmeye çalışıyorum.
Sürekli check listler yaparken buluyorum kendimi.

* Odanın son durumu ne olacak?
* Perde,halı almak lazım,nereden ve nasıl?
* Odaya ikeadan kutular almıştık(ileride odanı ve içindekileri ve aldığımız markaları yazarken detaylı yazacağım) onların aynı renginde bulamadık resmen bir yıkım yaşadım h.sonu,netten bulabilir miyiz ona bakılacak.
* Kapı süsü,çikolata,hediyeliklerin nasıl olacak,ve ne zaman halledeceğim gibi kafamda her zamanki gibi deli sorular.

Kıyafetlerin artık hazır gibi,ananen yıkanıp ütülenmesi konusunda telaşlanıyordu malum anane de canı tez,bu hafta herkeslerden gizli,çamasırlarının hepsini bir güzel yıkadım,ütüledim ve yerleştirdim,çok büyük sürpriz olacak ananneye,babaneye,teyzeye.
Sadece bugün son makine çoraplarını yıkamıştım onların kuruması kaldı.
Bir görsen nasıl tatlı hepsi.

Seni herkes o kadar düşünüyor ki,her gelen eli dolu geliyor.
Bugün de iş yerinden Seçkin,senin için İsviçreden yıldızlı ve müzikli dönence almış,ben çok sevdim sende seversin umarım annecim.

Artık gözlerini açıp uyurken kapatıyormuşsun,tırnakların uzamış (en korktuğum şey tırnaklarını kesmek,e artık onu da baban halletsin demi ama :)
Geceleri ben ne kadar uyanık kalıyorsam sen de benimle birliktesin,sürekli hareket halindesin,e bu da gözümü korkutmuyor değil,geldiğinde de böyle olursa işimiz var :)
Bu dönem annenin dersleri 4 gün olduğu için malum gece yarılarına kadar ayaktayız oğlum,sağlıklı olalım da hepsini hallederiz.

Hastane seçimimizde tamam gibi,cumartesi dr.kontrolümüzde detayları konuşuruz diye tahmin ediyorum.
Şu sıralar en çok merak ettiğim tabi ki doğum şeklimiz,nasıl olacak,kolay mı ,zor mu..Ah suyum geldi dediğim zaman ne halde olacağım :) Suyumuzun gelmesi nasıl gibi şeyler haftalar geçtikçe beynimi kurcalıyor ama şimdi bu haftanın konusu değil.
Seni çok öpüyorum ve annenin son hali ile veda ediyorum.
Annen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder