6 Mart 2016 Pazar

34.hafta...04.03.2016

34.haftamıza hoşgeldik demek isterdim ama bu hafta sorunsalı baya kafa karıştırıcı annecim,aslında şuan 34.haftamızı bitirmiş olduk.Biz  bir hafta geriden yazıyor gibiyiz ama olsun,aşağı yukarı bu durumlardayız..

Bu hafta gözlerini kapatıp açıyorsun,enfeksiyonlarla mücadele için bağışıklık sistemin gelişti,elinlw cisimleri tutabilecek hale geldin,akciğer ve diğer organların gelişti o yüzden Allah korusun erken doğum riskinde artık solunum şansın var,en azından doğunca herhangi bir riskle karşılaşmayacaksın.
Beraber çok keyifli vakit geçiriyoruz,o kadar hareketlisin ki,dışarıdan insanlar görünce hayrete düşüyor.Benim bir şikayetim yok hatta çok keyif alıyorum bu durumdan.
Ara sıra bazen beni yerimden zıplatmıyor değilsin ama olsun :)

Baby center'a göre cantaloupe diye bir şeye benziyorsun :) anladığım kadarıyla bir kavun türü,annecim kavun kadarsın ya çok heyecanı :)
Yarın doktor kontrolümüz var sende bende ne durumdayız daha detaylı görmüş olacağız.


4 gözle bekliyoruz yarını annecim.
Fitnat


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder