28 Mart 2016 Pazartesi

Hamilelik...

Ben bu hamilelik işini çok sevdim,muhtemelen o da beni sevdi ki,37 haftadır maşallahımız var.Kendi kendime nazar değdireceğim diye bazen çok korkuyorum.
Perşembe günü yani 31 Mart son iş günüm.Kendimi sudan çıkmış balık gibi hissediyorum.Tamam dışarıdan çok güzel görünüyor farkındayım ama uzuu..n yıllardır bu kadar boş zamanım olması sanırım.Tamam Sarp bütün günümü alacak,onu da biliyorum ama ne bileyim,ne yapacağım,bütün gün evde nasıl duracağım bir soru işareti.

Bir yandan da zaman su gibi akıp geçiyor ve biz merakla Sarp'ı bekliyoruz.
Çok değişik duygu ve hamile kaldığım günden beri dua ediyorum,Allah isteyen herkese nasip etsin,daha kucağımıza almadan bu kadar heyecanlıysam,bir de Sarp gelince nasıl olacağız acaba?
Görmemişin bir oğlu olmuş muhabbeti tam bana göre sanırım.Sağlıklı sıhhatli gelsin başka bir isteğim de yok.
Evimiz mis gibi kokacak,her odadan biri çıkacak :) boklu bezlerinin üzerinden atlayarak gideceğiz.Hayalleeeerr,hayaller..Az kaldı.

Yakın zamanda muhtemelen evde kafayı yemek üzere olduğum önümüzdeki günlerde,aldığımız malzemeleri seçtiğimiz markaları yazacağım ki unutmayayım,malum ikinciye de lazım olur :)





Elim karnımdan hiç gitmiyor,nabayımmmm çok güzel bir duygu.
Haydi görüşmek üzere.
Sevgiler,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder