6 Mart 2016 Pazar

05.03.2016 Doktor kontrolü...

Biz de bir heyecanlar bir heyecanlar.
Her doktor kontrolünde olduğu gibi.Dün akşam Asiye teyzenler,Zeynep teyzenler hep beraber seni balık yemeğe götürdük,annecim ne yemek ne yemek,sen çok sıkıntı çektin bence çünkü aylardır yemediğim ekmeği yedim :) Son haftalarda yemek konusunda biraz patlama yaşıyorum sonucunu bugün göreceğiz.Zeynep teyzen bizde kalmıştı,hep beraber babanene kahvaltıya gittik.Bu sefer dr.kontrolümüz 11 yerine 12'deydi bizde koştur koştur gitmekten kurtulduk.

Ta ta ta.İşte beklenen an!
Anne +3 kilo almış bir ayda!!! Evet 8 aydır hiç böyle bir şey olmamıştı,biraz moralimiz bozulmadı değil,keşke hepsi sana yarasa ama malesef bu benim yediğim hamurişlerinden oldu.Şuan toplam +6 kilodayız.Sağlık olsun,şimdilik iyi.
Nabız 105,yaşasın! Her seferinde heyecandan 125ten aşağıya inmiyordu.
Hadi bakalımmm şimdi sıra seni görmeye geldi.34 hafta sonunda görebilecek miyiz acaba?

Tabikide hayır annecim.Yine meşhur kolunla yüzünü öyle güzel kapattın ki hiç bir şey göremedik.Hatta o kadar hareketliydin ki,ölçümlerin bile yapılamadı.Sağa döndüm,sola dönüm,seni azıcık dürttük yine olmadı.

* Ama kabaca dr.un söylediğine göre hareketli olman çok güzel,sağlıklı olduğuna işaret.
* Yaklaşık 2.200gr,44cm civarındasın.Normalde olması gerekenden 100gr.eksik çıktın,normalde çok takılmıyorum,benim için her zaman sağlığının yerinde olması daha önemli.Ama bu sefer benim 3 kilo alıp senin eksik kalman canımı sıktı biraz.Ben o kadar sağlıklı beslenmeye çalışırken bol bol kendime almışım kiloları.Neyse bu kısmı da geçtik.
* Benim için en önemli olan ve kimseye belli edemesem de şu boynuna doladığın kordonundan kurtulup kurtulmadığındı.Ve malesef hala orada boynuna 1.5 tur doladığım kordonun mevcut annecim.Dr.un söylediğine göre çok hareketli olduğun için oluyor bunlar,hatta belki çıkartıp yeniden dolamış bile olabilir dedi.Çok büyük sıkıntı görünmüyor,kan akışların normal,ama normal doğumda sıkıntı yaratabilirmiş.Başladı biraz moral bozukluğu.
* Kontrollerimizi yaptırdıktan sonra sıra geldi doğum konusuna.geçen konuşmamızda doğum sırasında belki burada olamayacağını ve başkasına yönlendirebileceğini söylemişti.Durum hala aynı.Dr.un kim olduğunu ve nerede doğum yaptıracağını sorduğumda Egepol lafıyla yıkıma uğradım zaten.En baştan beri söylediğim tek şey,her şey normal giderse normal doğum istiyorum,ve asla egepolde doğum yapmak istemiyorum.
Şimdi dr.kısaca gel ben gitmeden serzeryan yapalıma getiriyor lafı olmadı tanımadığın dr.la egepolde doğur diyor! Nasıl şahane,hemde 34.haftada.
Yaşadığım ve gördüklerimden sonra asla sezeryan yada normal doğum gibi bir takıntım yok,senin ve benim içim sağlıklı olan hangisiyse o şekilde doğum yapalım.Ama kuaför randevusu alır gibi 14 Nisan saat 7de doğuma gidiyorum gibi bir durumda da kalmak istemiyorum.Sezeryan olacaksak da senin dediğin,gelmek istediğin zaman olsun istiyorum.

Herkese bunlar abartı gelebilir annecim ama inan çok fazla bir şey istemiyorum.Çok şükür sağlıklısın ve bundan daha önemlisi yok benim için,ama gel gelelim bugün o kadar hayal kırıklığı yaşadım ve doğal olarak babana yaşattım ki anlatamam sana.En büyük üzüntüm de bütün gün ağlayıp senin küçücük yerinde bu kadar strese soktuğum için yaşadığım vicdan azabım.Ama elimde değildi :(

Pzt.den itibaren dr.arayışlarım başlayacak,tabi çok az zaman ve hızlı vermem gereken bir karar.Babanla da konuştuk oda başka dr.bakma taraftarı tabi en büyük handikap bizi 34.haftadan sonra kabul edecekler mi?
Annecim sağlıklı ol,sağlıklı gel en büyük isteğim.
Seni çok seviyorum ve bu kadar stres yaşattığım için de çok özür dilerim
Çok yakında görüşeceğiz.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder