25 Mart 2016 Cuma

37.hafta...25.03.2016

37 mi? Yok artık! Daha neler.
Ee kaldımı son 3 hafta,hesaplar hiç bir zaman tutmuyor,yani doktorumuza göre aslınsa 36+4'üm ama napalım şimdi 3 gün için okadar hesaplamayı çöpe mi atayım :) (Nasıl bir mantıksa..)

Son zamanlar daha heyecanlı geçiyor sanki.elim bir türlü göbeğimden başka yere gitmiyor,sürekli Sarp'ı hissetmek çok hoşuma gidiyor.Zaman azaldıkça heyecan tavan bende.Hazırlıklarımız tam anlamıyla olmasa da bitti sayılır.Küçük ufak tefek şeyler var ama tam bitmeden rahat edemiyorum,bitince de Sarp gelecek muhtemelen o yüzden daha erken,tam bitti demeyeyim nolur nolmaz.

Dün akşam biraz canım sıkkındı ve Sarp hemen etkilendi durumdan,çok kötü oldum bende.Her hareketimden bu kadar etkilenmesine bazen üzülüyorum,gereksiz yere çocuğu strese soktum diye daha da üzülüyorum,tüm gün vicdan azabı içimi kemiriyor,ama insan da her zaman iyi olamıyor ki.Aslında şunu farkettim Sarp iyi olsun ve etkilenmesin diye,kendimi 8 aydır resmen o kadar şartladım ki,insanlara vermem gereken tepkileri vermiyorum ya da üzüldüğüm zaman sürekli içime atıyorum.Ne yapalım,anne olmak böyle bir şey sanırım..Yeter ki Sarp iyi olsun,hatta tüm çocuklar iyi olsun,hayatımızdaki tek masum şeyler onlar.

Gelelim 37.haftaya.Ben hala 37.haftam bitti 38'e mi girdim,yoksa 37'e mi girdim derken zaten doğuracam :)
Annecim şuan Pazı yaprağı kadarmışsın,biraz garip bir benzetme oldu,babanenin bu hafta pazı sarması yapacağını düşünürsek :)


Bu haftada 48cm 2800g civarında olmalıymışsın,ohooo sen oldu bile.Netten bakınca o kadar güzel ultrason fotoları var ki,senin olmadığı için üzülüyorum bazen.Benim için hava hol ben şimdiye kadar bol bol omuriliğini ve poponu gördüm ama senin ileride bakacağın bir ultrason foton olamayacak.Ne büyük kayıp değil mi? :)
 Sen üzülme ben senin doğduktan sonra bol bol fotonu çekerim,umarım...

Hareketlerin dışarıdan bile fark ediliyor,özellikle iş yerinde yemek yerken aaaaa hareket etti sesleri yükseliyor :) bence çok eğlenceli.
Solunum artık oturdu,erken doğsan bile bir sorun olmayacağı için içim çok rahat,zaten son kontrolümüze göre erken doğum riskimiz de yok,maşallah annecim sana.
İnsanlar bu haftalarında her yerlerine yastık koyuyorlar onlarla uyuyorlar ama biz hamile yastığımız sayesinde çok rahatız.Sadece yataktan kalkarken bir garip oluyoruz onuda baban kolunu yada elini uzatıyor,kuş gibi ona tutunarak kalkıyoruz.

Senin son halini bilemediğimiz için benim son halimi gör istedim,taze taze bakımsız,doğal :) Cuma olduğu için bugün makyaj bile yapmadık,zaten malum hamileliğin başından beri sen her şeyin en doğalını sağlıklısını yaşa,zarar görme diye kafayı yemiş bir annen var ama hiç şikayetçi değilim annecim,sen sağlıklı ol gerisi boş...


Ben çok güze bir hamilelik geçiriyorum annecim sayende,umarım sende bizim sayemizde mutlu bir ailede,mutlu bir hayat sürersin,en çok bunu istiyorum.Elimizden geldiğince sana iyi şartlar sağlamaya çalışsak da bazen elimizden gelmeyebilir.
Seni şimdiden çok seviyoruz,hemde hepimiz.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder