30 Mart 2016 Çarşamba

37+5...30.03.2016

Annecimmm,
Sona geldiğimiz kesinleşti,yarın iş yerinde son günümüz...
Biraz heyecanlı,biraz tedirginim.
İşten ayrılmak demek,senin gelişinin habercisi o yüzden çok heyecanlıyım.
İşten ayrılmak demek,benim için ne yapacağını bilememek demek.Yıllardır,işe gireli 8 yıl olduğunu düşünürsek,bir haftadan fazla tatil yapmadım ben.Blok bile kullanmadım izinlerim.O yüzden biraz tedirginim.
Bol bol gezer,yürürüm artık,ya da çalışanlara nispet yanlarına öğle yemeğine giderim :)

Bugün baban nöbetçi,şuan dersteyiz,ders dinliyoruz beraber :D Marka yönetimi,malum saat 24.00e kadar devam ediyor.
Anne de ders dinlerken,kahve görünümü sütünü içiyor :)



Kavusmaya az kaldı.
Baban gibi öpemiyorum seni,artık doğunca bol bol acısını çıkartırız.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder