22 Mart 2016 Salı

Big belly...

Hayatımın hiç bir döneminde,şöyle bir gelin olayım,gelinliğim 9 metre,duvak dantel olsun gibi hayallerim olmadı,gittim tek başıma bir gelinlik beğendim,çok içime sindi sonra annemlere gösterdim ve diktirdim.Benim için süreç gayet kısa ve netti.

Aynı şey çocuk için de geçerli oldu hep.Eren ve Ozan hayatımın dönüm noktasıydı-ki hala öyle-onlar olduğunda bile ay bende anne olayım,çocuğum olsun gibi hayaller kurmadım.

Talatla evlendikten sonra oturup çocukla ilgili nerdeyse hiç muhabbetimiz bile geçmedi.Soranlara da hep erken erken dedik,sonra ne oldu da birden hadi çocuğumuz olsun dedik,onu hatırlamaya çalışıyorum sabahtan beri.
Muhtemelen artık beşinci yılımızda olduğumuz,ve malum bir de benim yaşımın kemale ermesi :) çocuk düşünme etkenlerimizden oldu.

Hamile kalmayı planladığımızdan beri de bir defa dönüp,keşke demedim,iyi ya da kötü.Hamileliği ve bebeğimizi o kadar benimsedik ki,ikimiz için de doğru zamanın olduğunu anladık.

Çok kilo almadığım için göbeğim biraz geç çıktı ama hareketleri o kadar erken başladı ki,işte o andan beri ayaklarım yere basmıyor,bu kadar farklı bir heyecan,bu kadar özlem olamazmış.
Akşamları Talatla beraber oturup,ne zaman Sarpla konuşsak bize tepki vermesi,hareketlerinin yoğunluğu ve sıklığı bizi kendimizden geçiriyor.Her hareketini babası ile paylaşmak istiyorum.
Akşam sürekli evden yükselen sesler;

Koş Talat koş! Baksanaa napıyoooo!
Ayyyyy gördün müüüü bu sefer çok farklıydı.
Anammmmm nasıl dayandı öyle,kesin bana tepki verdi.
Ya ama sen bunu görmedin,asıl bu sefer bombaydı..

evet çok komiğiz ama çok güzel bir aile olacağız.Umarım Sarpın beklentilerini karşılayabileceği,mutlu bir aile olabiliriz.
Talat'ın en çok söylediği,benim de istemeye istemeye kabul ettiğim,ben Sarp gelince hamileliğimi çok arayacağım.Elimin altında kımıl kımıl olması,8 aydır bana çok güzel bir hamilelik yaşatması,heyecanıma ortak olması şahaneydi.
Ama biliyorum ki,Sarp gelince her şey daha da şahane olacak.

İsteyen herkesin evlad sahibi olması dileğimle.
Fitnat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder