21 Mart 2016 Pazartesi

36.hafta...18.03.2016

Annecim yoğunluktan 35.haftamızı yazamadık.
Zaman akıp geçiyor Sarp,kavuşmamıza az kaldı.
Ben hala çalışıyorum,31 martta izne ayrılıyorum inşallah.
Sen gün geçtikçe büyüyor ve güçleniyorsun,hareketlerin artık can yakıcı bir hal alıyor ara ara :)


Artık gelişimini neredeyse tamamladın,akciğerlerin gelişmeye devam ediyor.Dr.kontrolümüze daha çok var ama önümüzdeki hafta ntsye bağlanacağız,heyecanlıyız.

Evde hummalı bir çalışma var,odan tamamlanmak üzere,sadece halın eksik kaldı.Evde perdeler,halılar,koltuklar hepsi yıkandı,temizlendi.Sen gelince her şey tertemiz olsun istiyorum.
Bizim de valizimiz hazır,heran gelebilirsin artık beklemeye başladık,tabiki de tercihimiz zamanında gel,gelişimin içeride tamamlansın.
Hep düşünüyorum,ne zaman ve nasıl geleceksin acaba.
Ben hazırım,ne zaman istersen o zaman gel annecim.
4 gözle bekliyor ve seni çok seviyoruz.
Odanla ve aldıklarımızla ilgili sonra uzun bir yazı yazacağım ki,daha sonra lazım olduğunda unutmayalım.

İyi geceler annecim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder