27 Mart 2016 Pazar

Öğrenci Olmak...

Sıradan bir pazar günü,insanlar geç kalkar,kahvaltılarını yapar,hava güzelse dışarıda bol bol gezer,sohbet muhabbet gırla...
Peki neden ben bu insan grubuna giremiyorum hiç bir zaman?
Benim pazar günüm;

* 37 haftalık hamilelik süresince ilk defa tüm gece uyuyamamış,su içme,ardından tuvalete girme,tekrar su içme tekrar tuvalet döngüsüne girmiş olmak...
* Saatlerin bir saat ileriye alınmış olması...
* Sabah kahvaltı için ablamın araması ve dışarıda kahvaltı yapmayı teklif etmesi...
* Onlar gelene kadar iki arada bir derede çamaşır atmak,asmak,kuruyanları ütülemek
* Kahvaltıya gitmek,oradan pazar alışverişine koşturmak...
* Eve gelince hastane çantasına son bir göz atmak ve eksikleri tamamlamak...
* Evi şöööyle bir üstten da olsa silmek...
* Akşam yemek hazırlığı...
* Bulaşık , mutfak toplamaca...
* Pazartesi günü yapacağın sunuma dair hiç bir şey hazırlamadığını farketmek ve dersin Finansal Yönetim adında bir ders olması!!
* Ertesi günün yemeklerini hazırlamak...
* Oturup gecenin 1'ine kadar sunum hazırlamak ve bitirememek..
* Veee en önemlisi 37+2 haftalık hamile olmak...

Hayat şahane!
Yumurta kapı ilişkisini her zaman sevmişimdir ama ara ara zorlanmak..



Siz siz olun,her şeye yetişmeye çalışmayın,bu bir virüs girdimi çıkmak bilmiyor.
Bırakın  bazı şeyler de eksik kalsın,ben şimdide kadar madalya almadım ,bundan sonra da alacağımı zannetmiyorum.En azından bari yol yakınken siz vazgeçin.

Esen kalın.
Fitnat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder