20 Nisan 2016 Çarşamba

Alaçatı Ot Festivali...

Doktor kontrolümüz güzel geçince Asiye & Emrah çifti ile ver elini Alaçatı dedik.
Uzun zamandır (yani çok da uzun değil,sanırım 3.senesi bu sene) gitmek istiyordum,kısmet bugüneymiş...
Düştük yollara,amanın o trafik nasıl bir trafik,olmaz böyle,oradan kaçalım buradan kaçalım derken,neredeyse iki saate yakın yollardaydık sanırım.
Gittiğimizde Talat'ın ne kadar hoşuna gitmese de bence çok güzeldi.Ot seven biri olarak,otlu gözlemeler,otlu börekler,sarmalar,ay cennete düştüm resmen,her stand da durup bir göz attım,malum 9 ayda 7 kilo almışız,bir 3 kilo da burada alalım ne var yani :)

İnsanlar İstanbul,Ankara,Antalya ,Muğla ,Manisa daha nerelerden gelmişler,3 gün sürecek bu festivale.Bir sürü ünlü de akın etmiş,e Çeşme artık kapı komşusu oldu onlara tabi.
Gezdikten sonra oturduk kahvemizi içtik bir güzel,ben portakal suyu ile yetinmeye devam...

Daha sonra otlara bakarken,bir yandan da karnımı tutuyorum çok kalabalık ve kimse Sarp'a carpsın istemiyorum.Oda ney! Bir teyze yaklaştı yanıma ve otlara bakacağına oturda karnına bak diye fırçaladı beni :) Kesin annemin ajanları bunlar,malum artık oturup dinlenmemi istiyor.

Oradan sahile geçtik,bizimkiler bira cips yaparken bende oturdum bir güzel çiğdemimi yedim.
Tamam son günlerin şerefine biraz cipste yemiş olabilirim :)

Güzel bir gün daha biter ve biz Sarp'a bir adım daha yaklaşırız.
Fitnat.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder