6 Nisan 2016 Çarşamba

Bebek bakım ürünleri...

Anne olmak daha başlamadan bu kadar zorsa ohoooo :)
Bebek bakım ürünlerine taktığım doğru,zaten beslenmemiz,havamız yeterince kötü bir de bebeğimize kullanacağımız ürünler zararlı olmasın istiyorum.

Hamileliğim boyunca elimden geldiğince doğal (organik demiyorum bence para tuzağı) beslenmeye,ürünlerimi doğal kullanmaya çalıştım şimdi aynısını Sarp için yapmak istiyorum ama gel gelelim Türkiye'de olunca ürün bulmak gerçekten zor.

Süreki aynı ürünler,Dalin,Mustela gibi bir kaç ürün daha.Ama özellikle Mustela hiç içime sinmiyor benim.
İnternette bulabileceğiniz ya da telefonlarınıza indirebileceğiniz uygulamalar var;

#skindeep
#thinkdirty

Ya da ;

http://www.ewg.org/skindeep/search.php?query

Bu siteye baktığınızda puanlamalar var,kullandığın ürünleri yazıyorsun orada tehlikeli sınıfa girip girmediği yazıyor.

Kendim için hamileliğim boyunca;

** Yeşil annenin --> Sıvı el sabununu
** Annemin --> Zeytinyağlı sabununu
** Sampuan olarak --> Nude (%98 organik)
** Krem olarak --> Bepanthen
** Çatlamamak için --> Doa kozmetikten badem bağı,shea yağı,Bio oil
** Yüz için --> Doa kozmetikten lavanta suyu
Bunun haricinde oje ve ruj sürmemeye dikkat ettim,en fazla etkileyen ürünler.
Zaten saç boyama,manikür onları hemen rafa kaldırdık.

Şimdi Sarp için ;

** Şampuan ve pişik kremi --> Earthmama angel baby --> iherb'ten sipariş vermiştim gümrüğe takıldı ve gelmedi.
** Bakımstore.com diye bir siteden sipariş verdim bugün gelecek diye bekliyorum.
**Vücut losyonu --> Zeytinyağı kullanmayı hedefliyorum bir de Badger balm diye bir ürün araştırıyorum.Derken unnado.com'dan Angel baby oil siparişi verdim bile.

Bu ürünlerin fiyatları biraz pahalı ama vücutla temas edeceği için bence önemli.
O yüzden Amerikaya giden birini bulduğum zaman hemen stok yapacağım ürünlerden fiyatları çok faklı.

Kullandığımız diğer ürünlerle ilgili de bir yazı hazırlayacağım.
Sevgiler,
Fitnat.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder