22 Nisan 2016 Cuma

Aliağa...

Hayatımın uzun  bir dönemi; 3-18 yaş arası da diyebiliriz Petkim lojmanlarında geçti.Anaokuluna başladığım arkadaşlarımla,lise sonda beraber mezun olduk.
Çok güzel arkadaşlar biriktirdik.
Bu konuya nereden girdim bilemedim ama Pazar günü ilkerin bebeğine ziyarete gitmeye karar verdik.Sabah kahvaltıya Zeyneplere giderek güne başladık,oradan Zeynoyuda alıp,önce Semihlere gittik.Halimenin nişan sebebiyle Müjgan teyzeler Aliağadaydı.Oradan Semihide alıp,lkerlere geçtik.Oğlu nasıl güzel bir bebek olmuş,maşallah.
Malum son düzlükte olduğum için herkes doğumun ne zaman başlayacağı üzerine yorumlar yaptı :)Hatta Oğuzun eşinin sancıları İlkerlerde geldiği için benim doğumun yakın olduğu sinyalleri geldi :)
Bakalım bizim bir haftamız var daha...

Oradan son kapı Oğuzların bebeği görmeye gittik.4 aylık olmuş bile.Eşi Anduela okadar tatlı ki,çok kolay bir normal doğum yapmış.Sağolsun sürekli içime su serpti.Umarım benim doğum da okadar kolay olur.

Son kapımızıda bitirdikten sonra,Semih,Zeynep Foçada Kozbeyliye gittik.Bakalım yollarda doğurmazsam son gezmelerim olabilir.Son olarak yarın mordoğana gitmeyi planlıyordum ama öğrendim ki annem gelmiş bize :)
Biz sokak sokak gezerken annemde bizdeymiş.En son doktorun tavsiyesine uyarak bu haftayı da dinlenerek geçirmeye karar verdim.Yarından itibaren biraz evde dinleneceğim,nasıl yapabileceğim konusunda bir fikrim olmasa da:)

Dönüş yolunda çok fazla trafik vardı.Konaktan sonra hafiften ağrım olmaya başladı,az biraz sancı girer gibi oldu.Semihte bizimle beraber döndüğü için yolda bu gece doğum yapacağım konusunda sürekli bir geyik döndü.Nedense kendimi hem hazır hissediyorum hem de hissetmiyorum.Korkuyorum sanırım az biraz.Ney,nasıl olacak biraz meraklardayım,e haliyle heyecan da hat safhada.
Akşam eve gelip biraz dinlenince geçti neyseki.Annem bu akşam ablamda kalacakmış,kendisi gelmedi ama 4 aileye yetecek kadar ikram yapmış maşallah.Yarın sabah kahvaltıya annem gelecek,bu kadar doğum muhabbeti,yapılan ikramlar pek hayra alamet değil gibi ama neyyyyseee :) Hadi hayırlısı.
Sevgiler,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder