2 Temmuz 2012 Pazartesi

Assistant Product Manager...

Nereden mi çıktı şimdi bu? Evet 02 Temmıuz itibari ile yeni görevim.Yani Ürün Yöneticisi Yardımcısı.
Benim için radikal bir karar oldu,nasıl ve neden pek bilemedim ama böyle olmasının daha iyi olacağını düşünerek,bindim bir alamete :)

Yaklaşık 5 yıldır çalıştığım Dış Ticaret Departmanı'ndan ayrılmak çok zor olsa da.Hele ki çok iyi anlaştığım ve sevdiğim,işe başladığım günden beri kendisini abla gibi gördüğüm bir müdürüm varken.
Çok zor bir karar oldu benim içim ama umarım kariyer için doğru bir adım olur.

Neyse verdik bir karar,sonuna kadar arkasındayız.
A birde bugünün en unutulmazı kocamın yolladığı bembeyaz gerbera ve güller.
Çok ama çok sanslıyım.
Çok sevdiğim ve beni seven bir kocam var.

Bol şans...
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder