23 Temmuz 2012 Pazartesi

Gülhan'ın Gözlüğü...

Canım arkadaşımın artık blogu takip ettiğini bildiğime göre yavaş yavaş ona yüklenmelere başlayabilirim,bakalım ilk yorumu ne zaman gelecek?
En azından ne kadar takip ediyor,onu öğrenelim değil mi?

Gülhan,benim yaklaşık ımmmmmm sanırım,matematiğimin elverdiği kadar hesaplıyorum,15-16 yıldır arkadaşız.Ama şöyle sorun var,bazı arkadaşlarım! için bu kelimeyi pek kullanmayı sevmiyorum.Gülhan benim arkadaşımda,Ayşe de arkadaşım ama onların arasında bir fark olmalı değil mi?
Neyse Fitnat,Amerikayı baştan keşfetmeye gerek yok,dünyalılar ona DOST diyor.
Evet Gülhan hayatımda ki çok özel insanlardan bizi,tıpkı Pınar gibi (arada onun da adı geçsin :)
Yıllardır 7/24 uğraşırım bana mısın demez.

Yıllardır uğraştığım konulara girersek blog yetmez.O yüzden sadece en son gündem konumuz olan,gözlüğüne gelmek istiyorum.Evet Gülhan arkadaşımız yıllardır aynı gözlüğü takıyor,tamam bu çoğumuza göre normal olabilir,eğer o gözlük yamuk değilse...
Gülhan arkadaşımız yıllardır dünyayı yamuk görüyor,hayır coğrafyası iyi olmasa dünyanın yamuk olduğunu düşünmeye kadar gidecek.
Aha da dilimde böööleee tüy bitti,şu gözlüğü değiştir demekten.

Gel zaman git zaman,kızımızın doğum günüsü geldi.Tamam dedim,ben bu olaya el koyarım.Üç arkadaş Gülhan arkadaşımıza hediye çeki,hediye ettik...Nereden mi? Tabi ki gözlükçüden.
Ama yine bizim bu kızımız,bu seferde öyle bir gözlük beğendi ki,bizim hediye devede kulak kaldı.Fiyatını yazmayacağım,bu sefer belki beni öldürebilir.Ama tahmin edin öyle böyle değil.Şimdi İzmir'e gitmeyi 4 gözle bekliyorum.Şahane çerçevesiz!gözlüğü görmek için.Evet gözlük çerçevesiz,hayır bir de çerçeveli olsa,fiyatını tahmin bile etmek istemiyorum :)

P.S.Güllhaaan,seninle buradan da uğraştım ya,içim pek bir rahat...
Diyarbakır'dan sevgiler...
Fit.

1 yorum:

  1. ulen fit ne diyim bu sıkıcı, bunaltıcı, mesainin bitmesini dört gözle beklediğim günde valla ilaç gibi geldi:) yine ağzım kulaklarımda okudum. ama tabi bu; benimle ilgili yorumların devamını istediğim anlamına gelmesin:))
    malum tatil üstüne tatil derken bloğunu okumak biraz gecikti, ama bak arayı çok uzatmadan okuyorum mutlaka. bu arada gözlüğe nazar değdi vidası düştü yaptırmaya götürmeye üşendiğimden eski gözlüğü takıyom yine :) ama bugün gidicem inş.:))
    izmirden sevgiler G.

    YanıtlaSil