23 Temmuz 2012 Pazartesi

Şen Şarkı...

Şarkıların ya adını bilmem,ya da şarkıyı tam söylemem.Nasıl bir ruh durumuysa bu :)
Sezen Aksu-Şen Şarkı da bunlardan biri.

Ne zaman bu şarkıyı dinlemek istesem,açarım pek muhterem Google amcayı,hemen sorarım.Sezen Aksu-Sıkıldım Sıkıldım Koşmak İstiyorum,diye.O da bana hemen söyler,o şarkının adı Şen Şarkı.Ben de her seferinde ya oflaya poflaya başlayan bir şarkının adı nasıl da şen şarkı olur diye söylenirim

Cut a long story short,bugünlerde bu ruh durumu içindeyim.

Sıkıldım, sıkıldım, uçmak istiyorum
Yalınayak yere basmak istiyorum
Ne eksiğimiz var çiçekten böcekten
Tabiat misali çoşmak istiyorum...

Nedendir bilinmez,yine Diyarbakır sendromum tutmuş durumda.Hele ki insanların hafta sonu kaçamaklarını duyduğunda,her fırsatta yakın yerlere kaçabildiğinde...
Neyse vardır bunda da bir hayır :)
En azından İzmir için sayılı günler,hadi bakalım,yine şafak saymalar başlasın.
İzmir'in havası,insanı,ruhu,güneşi,gündüzü,gecesi,denizi sanırım her şeyi bana pek bir iyi geliyor.

Ne demiş Cahit Kübebi;
İzmir'in denizi kız,kızı deniz
Sokakları hem kız,hem deniz kokar...

Sezen Aksu'dan girip,yine İzmir'den çıktım ya,helal olsun bana :)
İzmirli günler olsun...
Fit.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder