16 Temmuz 2012 Pazartesi

Dövme...

Gelelim bir de yıllardır isteyip de bir türlü cesaret edemediğim,sürekli yaptırmaya karar verip,o karardan 5 dakika sonra vazgeçtiğim dövme konusuna.

Evet her zaman ki gibi bu sefer yine kesin! kararlıyım.Ben dövme yaptıracağım.
Çok inandırıcı gelmeyebilir kulağa,hele ki dövmeyi Eylül-Ekimde yaptırmak istiyorsam.Malum o zamana kadar kim öle kim kala.
Dövme ile ilgili çeşitli endişelerim var.Mesela;

1- Acır mı? İğne görünce tansiyonu düşen ben,sırtımda o işlem yapılırken sapasağlam durabilecek miyim?
Adama fenalık gelip,'Aaaaa yeter,seninle mi uğraşacağım' derse ve yarıda bırakırsa :)
2- En büyük sorunsal,evet dövme yaptırmak istiyorum ama ne yaptırmak istediğimi kesin biliyor muyum? Bu konuda sağolsun Emre Abi çok yardımcı oldu ve ne yapmak istediğimi kesinleştirdi gibi.Ne mi yaptıracağım?Az sonra!
3-Bir süre sonra sıkılırsam,evet yukarıda belirttiğim gibi,sırtıma yaptırmak istiyorum,en azından ben görmeyeyim ama ya sonra.Evet sildirmek için bir sürü yöntemi olabilir ama bende o kadar cesaret var mı?
4-Nerede yaptırmalıyım? 5949753485485 tane arkadaşım yaptırmış ve hepsi ayrı ayrı tavsiye etmiş olabilir ama ben nasıl güveneceğim? Hatta bunlardan bir tanesi çılgın Hande,dövmecinin önünden geçerken dövme yaptırmaya karar vermiş olsa bile :)

Bu kadar problem yapacağına,yaptırma gitsin demi.Yok o da olmaz.İstiyorum!
Bindik bir alamete,umarım gitmeyiz kıyamete...

Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder