29 Temmuz 2012 Pazar

Hayat paylaşınca güzel...

Sanırım yer,mekan çok ta önemli değil.Bunu anlamam tabi ki on ay sürmedi :)
Sevgilim benim için her yerde,her zaman,her an çok önemli ki ben onu çok seviyorum.
Evet sevgilime zaman zaman dünyayı dar ediyor olabilirim,tamam hatta çoğu zaman ama ne yapayım sevemiyorum burayı.
Evet sesi şuan kulağımda 'Denemiyorsun ki'
Haklı da.Geldiğimden beri 7/24 yakınıyorum,hatta tanıdığım,tanımadığım herkese :)

Dün akşam 'Cennet'  dene çay bahçemize giderken,yolda yeni tayin olan abilerden biriyle karşılaştık.Ben de nasıl bit kuyruk acısı varsa,adama da 5 dakikada Diyarbakır'2 sevmemek için 4850935756 nedeni anlattım sanırım.Muhtemelen şuan benden nefret ediyordur kendisi :)

Evet bizim tabirimizle cinnet bir mekanımız var.Çoğu yazlık yerdeki çay bahçelerini andıran bir görüntüsü var.Biz de ara sıra havaya girmiyor değiliz.Kendimizi sahil kenarında hissediyoruz,çoğu zamanda soda+çekirdek yaparken emekli yaşlı teyze+amcalara :(

Tamam işin güzellikleri de yok değil.Çok güzel arkadaşlıklarımız var,sürekli beraber zaman geçirdiğimiz gruplarımız.Bazıları gitmiş olsa da :(
Yapacak çok bir şey olmasa da sabahlara kadar UNO oynayabiliyoruz,sabah masadan kalkıp deliler gibi o saatte spora gidebiliyoruz,yemek yemek ise en büyük zevkimiz.Nerde,nasıl,ne olduğu önemli değil.Sadece yemek olması yetiyor,evde,dışarıda,lojmanda vs.
Okey oynuyoruz,Band Hero oynuyoruz,film keyfi yapıyoruz,eşşek oynuyoruz :) pes,tabu,tavla bunlardan bazıları.
Hatta kışın sinema,tiyatro,Hayko konser keyfi bile yaptık.

Sonuç:Sevdiğin insanlar varsa ve onlarla güzel zaman geçirebiliyorsan,her şeye rağmen,hayat güzel!
Sevdikleriniz hep ama hep yanınızda olsun.

Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder