16 Temmuz 2012 Pazartesi

Ice Age 4.

İçimdeki çocuk bir türlü büyüyemediği için mi,yoksa izleyecek daha iyi bir şeyler bulamadığım için mi,eskiye özlem duyduğum için mi bilinmez,çizgi film ya da animasyonları çokk ama çokkk seviyorum.Aslında kendimi bildim bileli çok severim,ki annem evlenirken çeyiz olarak,sadece çizgi film CD'si ve ütü vermeyi planladı yıllarca.(bir çok insanın aksine ütü yapmayı da pek bir severim.ütü iyi olmak şartıyla)

Bir yandan da 80lik teyzeler gibi sürekli hayıflanırım.Ah bizim zamanımızdaki çizgi filmler pek bir güzeldi,diye.
Mesela;Tom ve jerry,Bugs Bunny,Şirinler,Taş devri,Temel Reis,HeMan,Ayı Yogi,Jetgiller,Tweety,Tazmanya Canavarı,Road Runner,Speedy Gonzalez,Richie Rich,Ninja kaplumbağalar,Ten ten,Şeker Kız candy,Scooby Doo,Müfettiş Gadget,Afacan Dennis,Red Kit,Casper,Arı Maya,Atom Karınca :),Mağara Avcıları,Yakari,Cedric,Kaptan mağara Adamı,Pambe Panter,Shera,Heidi.

Wawww,bir sürü çizgi filmimiz varmış.Bir de,ımmmmm,beverly hills vardı,onu da pek severdim.
Şimdilerde ise;Ben10(yeğenim pek seviyor) Callio,Club Winx,Pepe gibi bir sürü bence işe yaramaz çizgi film var.Hiç birini izleyesi gelmiyor insanın.Yaş kemale erdiği için değil,eğlenceli olmadıkları için :)

Geçen akşam,kocam bana sürpriz yaparak beni Ice Age 4'e götürdü.Elimde patlamış mısırımla pek bir mutlu mesut oldum.


Tavsiye ediyorum,ama tabi türkçe seslendirme olunca,durum biraz daha içler acısı olabiliyor.Kalkıp günümüze uyarlayınca,arada bir Oğlum Bak Git!lafını duyduğunuzda gözünüzün önünden elinde süpürgeli temizlik görevlisi geçmiyor değil.

Yine de herkese ya da izlemek isteyenlere iyi seyirler...
Fit.

1 yorum:

  1. sana yürekten katılıyorum ve ben hala inatla yeni değil eski çizgi filmleri izliyorum:)

    YanıtlaSil