21 Eylül 2015 Pazartesi

10+3...Kumkuat...

Bugün 10+3teyiz.
Bir yandan zaman hiç geçmeyecek gibi gelirken,diğer yandan da bir bakıyorum 10 hafta geçmiş bile,yarısında habersiz,yarısından haberli :)
Ben ki ömür boyu doktora gitmemeye çalışan insan,doktor randevumuz için gün sayıyoruz.
Bu haftanın bana göre en ilginç olayı ,kumkuat artık çiş yapmaya başlıyormuş,ne ilginç.

Hafta sonu,şehir dışından gelen bir sürü misafirimiz vardı,en güzeli de Nihal teyzemizin de hamile olduğunu öğrenmemiz oldu,aramızda sadece 5 hafta var,beraber büyüyecekler :)
Sağlıkla sıhhatle gelmesini bekliyoruz önceliğimiz o.

Bana gelince,şuana kadar erken uyuma ve halsizlik dışında hiç bir şikayetim yok.
İlk haftalarda olan kasık ağrılarımda geçince,bence muhteşem bir hamilelik geçiriyorum.
Kumkuat hiç üzmüyor bizi.
Şuan 4 gözle beklediğim şey hareketlerini hissedebilmek.
Benden başka herkesin merak ettiği diğer bir konu ise cinsiyeti.
O kadar çok yorum var ki,kız,erkek,kız,erkek,kız,kız,kız,kız...Sürekli herkesin içine doğan kumkuatın kız olacağı.Ama benimde,babasının da ağır basan bir tahmini yok.
Bana erkek gibi geliyordu,ama o kadar çok kız baskısı oldu ki artık içime bir şey doğmuyor.
Kız ya da erkek,gerçekten önemsizmiş.
Şuan bizim için her şeyden önemlisi,uslu uslu yerinde durması ve sağlıklı,sıhhatli zamanı gelince aramıza katılması..Gerisi boş.

Düşünmeyenler de düşünsün,çocuk çok güzel bir şeymiş :)
İçimdeki anane seslendirmesine sevgiler,
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder