2 Eylül 2015 Çarşamba

Shell...

Altınolukta bir grup arkadaş otururken,bu sene neden tekne tatili yapmıyoruz diye düşündük.
Daha doğrusu onlar düşünüp bize aktardılar ki nitekim biz Haziran’da Antalya’da tatilimizi yaptığımız için bu sene başka tatil düşünmüyorduk.
Öyle böyle derken,herkes şartlarını fazlasıyla zorlayarak aynı tarihlere izin tarihlerini denk getirdi ve en önemlisi Aydın a bilerle boş haftamız çakıştı.
Tekne tatili beni her zaman heyecanlandıran ve çok mutlu eden bir tatil.
Ama bu sene benim için bir sıkıntı vardı.
8 Ağustos tekneye çıkacağımız gün benim için miladdı sanki.
O gün ya regl olacak bir hafta denizden uzak kalacaktım,ya da bebiş gelecekti ve ben teknede bir haftayı nasıl geçirecektim.
Evet ikinci seçenek oldu,regl olmadım ama bir haftayı da geçiremedim resmen.
Gebelik testi almayı unutmuşum yanıma,bir yandan kendimi hamile olduğuma inandırmaya başlamışken,bir yandan-sağolsun Talat’ın da destekleriyle-hamle olmadığıma inanıp,sancılarımın regl sancısı olduğunu düşünüyordum.
Sürekli kaptana karaya inip inmeceyeceğimizi sorarak,onlara da küçük çaplı bir fenalık geçirttim J
Bütün gün alkol almaktan kaçınıp,ama bunu da kimseye belli etmemeye çalışarak(hamile olduğum kesinleşmeden ortalığı ayağa kaldırmak istemedim) atlamalı zıplamalı aktivitelerden kaçarak,bol bol yiyerek,ve içim içimi kemirerek bir tatil geçirdim.
En son gün Talat’ın yakasına yapışarak eve kadar dayanamayacağımı ve bir yerlerden test bulmak istediğimi bir kez daha bildirdikten sonra neyseki Bitez limanında ekiple dondurma yemeye karar verdik.
Dondurmacı ararken,ben bir ara gözden kaybolup hemen kendimizi eczaneye attık,iyi hoş ama testi nerede yapacaktık J
Yolda benzin almaya karar verdik,ve ben Shellin tuvaletine kendimi zor attım.
Testi yaptım ve dışarıya çıktım.
  • Şimdi koskoca 5 dakika nasıl geçecekti?
  • Geçse de ilk gördüğümde tepkim ne olacaktı?
  • Çizgi çıkacak mıydı yoksa hüsran mı olacaktı?
  • Peki hamileysem on kişinin-benzinlik çalışanları ve müşterileri de hesap edersek hayli kalabalıktık-Talat’a nasıl söyleyecektim?

Kafamda deli sorular ve işte o an! Çantamı gizliden açıp o çizgileri görmem.Bir yandan gözyaşları sicim gibi süzülüyor,bir yandan arabamızın peşinden koşuyordum.Talat o sırada arabayı park etmeye çalıştığı için,benim anlamsız hareketlerimi anlamakta zorlandı tabiî ki.
Bir yandan arabanın kapısını açmak için zorlayıp bir yandan da kocama oldu,oldu deme gerçekten çok komikti.
Hiç bloglarda okuduğum yada filmlerde izlediğim gibi romantik bir şekilde haber veremedim,sanırım bu burukluğu hep yaşayacağım. J
(Evlilik teklifi aldığım zaman da en az bir bu kadar şapşallaşıp,farklı tepkiler vermiştim)
En çok şaşırdığım şey de ilk 3 ay kimseye söylemeyeceğiz diye karar verip,ilk anda 25 kişi öğrenmemiz bir o kadar komik oldu.
Tekne ekibi de her şeyden habersiz,bir o kadar mutlu ‘SHELL’de unutulmaz anlar yaşadılar bizimle.
Arabaya binip,bir koca paket aldığımız Ruffles ve eti puflarıma sarılmakla yetinip,sadece su içip kraker yediğim muhteşem bir yolculuk oldu.
Ama bu gebelik testi garip bir şeymiş.Ne negatif çıkınca inanıyorsun,nede pozitif J

Eve gelip,nöbetçi eczane bulup,iki tane daha farklı test yapıp,olmadı sabah kalkınca da bir test daha yaptığım doğrudur J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder