21 Eylül 2015 Pazartesi

İlk uçak yolculuğu...

Uzun zamandan beri,işim nedeniyle bol bol seyahat eden biriyim. Kara yolu,hava yolu,deniz yolu :)
Dur durak bilmeden gezebilirim,seyahat edebilirim.
Özellikle uçak seyahatleri benim için evde markete gitmek bir şey oldu.Bütün malzemelerim,alışverişlerim seyahate yönelik,aman ...ml'i geçmesin atmasınlar,aman el bagajı alacağım için kesici-delici olmasın gibi bir çok şeye dikkat etmeye çalışırım.

Taki 17 eylül perşembe gününe kadar.
Yurt dışından eğitim için İstanbul'a misafirimiz geldi ve benim günü birlik İstanbul'a gitmem lazım.
Ama bu sefer bu yolculuğun tek farkı benimle beraber bir misafirinde aynı yolculuğa katılacak olmasıydı.
Bizim misafir henüz kumkuat büyüklüğünde olduğu için çok tedirgin oldum,bir sürü bloglar okundu,internetten araştırıldı,doktora soruldu.
Her şey tamam uçabilirsiniz diyor ama tüm yolculuk boyunca kalbim küt küt attı.
Pek bir panik oldum.
Sabah uçuşumuz ne kadar sakinse,dönüşte de bir ok adar zorlandık.
Nişantaşı'ndan Sabiha Gökçen'e gidecek olmamız,havalimanına trafik yüzünden,uçağın kalkışına dakikalar kala yetişmemiz,üzerine 1 saat 10 dakika rötar yememiz,havalimanının deli gibi kalabalık olması,uçuşta bol bol hava boşluğuna girmemiz,saat 22.00de  vardıktan sonra,yabancı misafirimizin yemek yemek istemesi :)

Geç de olsa,sağ salim bir şekilde eve ulaşmamızın tarif edilemez mutluluğunu yaşadık beraber.
Sevgiyle kalın.
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder