30 Eylül 2015 Çarşamba

Kitaplar...

Bu ara sarmış durumdayım,malum 11+4 teyiz...
Hangi kitabı okumalıyım,neresinden başlamalıyım sorunsalı devam ediyor hala.
Dün yeni kitaplarım geldi sonunda.
birincisi ;
Bebeğinizi beklerken sizi ne bekler...Bence bu kitap çok önemli..İnsan bir panik haline bürünüyor.Başım çok ağrıyor,kasığıma kramp girdi,midem ekşisi ,yandı,e şimdi bu haftada ne yemeliyim gibi bir ton soru ile uğraşırken,kitabın yada internet sitelerinin size ışık tutması şahane bir destek.
Kitabı okuduktan sonrada ne kadar faydalı ya da ne kadar okumaya değer bir kitap paylaşırım.

İkincisi;
Ina may'in Doğuma Hazırlık Rehberi...Malum ben kan aldırırken bile ortalığı ayağa kaldıran bir insan olduğum için doğum hala benim için kapalı kapıların ardında ne olacağını bilemediğim,gizemli bir olay.
Şimdiye kadar ki süreç gerçekten çok heyecanlı ve zaman çabuk geçiyor ama heran aklıma doğumun gelmesini bir türlü engelleyemiyorum,bakalım zamanla bu fikre de alışmaya çalışırım diye düşünüyorum..Alışır mıyım acaba?

Bunu da okuduktan sonra değerlendirmeye çalışırım.
Bol kitaplı ve şuan bana çoo...k uzak olsa da bol kahveli günler dilerim.
Fitnat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder