22 Eylül 2015 Salı

Şimdi okullu olduk...

Malum yaz tatili bitti,şimdi kurban bayramı tatili başladı derken,okullar güme gitti.
İki hafta daha tatil eklenerek,dünyada en uzun süre okul tatili yapan ülke olarak kayıtlara geçtik sanırım.
Yıllardır bir türlü dikiş tutturamadığım şu okul meselesine bir daha el atayım dedim.
Universitedeyken,ben değiş bir iki ünv.bile okurum diye başladığım açıköğretim 2.unv.projem sanırım 3.yılda sona erdi.Düşündüm ve dedim ki ben hele bir kendi okulumu bitireyim ikinciye sonra bakarız...

Gel zaman git zaman,okul bitti,işe başladım.Bari bir şeyler yapayım,bu da olmuşken yüksek lisans olsun,Ege unv.olsun bana kolaylık olsun diyerek ;Egede MBA başladım.Bitirebildim mi? Tabi ki hayır.
Bu sene baktım olmayacak,sil baştan...Çok güzel bir şekilde kayıt yenilemediğim için en baştan başlatıyorlar ama olsun.
Benden sonra başlayan kuzenim mezun oldu,neredeyse doktora yapacak,ben verdiğim parayla kalıp,şimdi her şeyi baştan yaptım.

2015-2016 eğitim & öğretim yılı önce tüm öğrencilere,sonra da bana hayırlı olsun.
Bu sefer bitireceğim!
Azimliyim!
Karnım burnumda nasıl çalışırım,nasıl hazırlanırım bilmiyorum ama bir yolunu bulacağız.
Herkese bol şans...
Allah zihin açıklığı versin :)
Fit.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder