2 Eylül 2015 Çarşamba

5.hafta

5.hafta

Tatil sonrası,kocam İstanbul’da Uçman’ın düğününe gideceği için (haberi alır almaz tüm biletleri iptal edip,ben gidemedim) hafta sonunu Mordoğanda geçirmeye karar verdim.Annemler ve ablamlara hiçbir şey söyleyemediğim zor bir hafta oldu benim için.
Sürekli uyuma modu,annemlere midemi bozuğum için düğüne gitmediğim yalanını söylemek zorunda kaldığımız için sürekli yapılan bitki çayları ve onları sürekli döken ben J
Zor bir hafta sonuydu J
Dönüş yolunda ablam ve eniştemle arabadayken,pat diye hamile olduğumu söyledim.Tıpkı bana 6yıl önce,arabada Ozan’ın geleceğini müjdeledikleri gibi.

Salı günü hemen doktora gidip testler yapıldı,ama ultrasonda sadece hayalet şeklinde kese görülebildi.Olsun bu da kocaman bir adımdı.
Sonra biz o akşam dayanamayıp,kendimizi Çandarlıya attık.Akşam sözde ben kameraya alırken,Talatta söyleyecekti annelerine.Ama o kadar heyecanlı bir anmış ki,Talat söylerken,kameraya almayı unuttum.
Çok heyecanlı ve bir o kadar da sevinçli bir andı.

Hafta boyu akşam eve geldim,yemek yedim ve uyudum..Hiççç bana uygun olmayan hareketler J
Hafta içi Cavex toplantımdan önce dayanamayıp Mualla hanım ve Muzaffer hanım’a da söyledim,ohhh söyledikçe rahatlıyormuş insan,mutluluk paylaştıkça çoğalan bir şeymil bir kez daha anlamış oldum.

Hafta sonu Mordoğana’a gidip annemlere söyleme faslı da çok heyecanlı oldu,hiç böyle hayal etmemiştim,inanılmaz heyecanlandım ve yine duygu dolu anlar.
İsteyen herkese istediği zaman nasip olsun,çok güzel bir duyguymuş…


Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder