11 Kasım 2015 Çarşamba

10.11.2015...İlk kıpırtılar...

Annecim bugün 10 Kasım,bizim için çok önemli bir gün.
Atatürk'ü anma günü.Sen doğduğun zaman sana uzunnn uzun anlatacağız Atatürk'ü.
Bugün bunu yazmayı planlarken,birden bir haftadır hissettiğim kelebek uçmaları birden kıpırtılara döndü ve ben çok heyecanlandım.
Sokak ortasında oturup hüngür hüngür ağlayasım geldi ama hormonları bir anda bastırıp yoluma devam ettim :)

Anne olmak gerçekten çok güzel bir duyguymuş,tabi kalemi ben elime aldım diye babana haksızlık etmeyelim çünkü o da çok heyecanlı,oda seni 4 gözle bekliyor,hareket etmen için sabırsızlanıyor.
Her gün dua ediyorum,anne,baba olmak isteyen herkese nasip olsun ve sağlıklı,sıhhatli evlatlar gelsin.

Daha karnımdayken bütün hayatımı değiştirdin,beslenme düzeni,yaşam şekli,heyecanlar.Bazen de vicdan azabı.İşim çok yoğun ve bazen de çok stresli olabiliyor.Sana bu stresleri yaşattığım için çok ama çok üzülüyorum.Hemen kafamı dağıtmaya çalışsam da bazen sinirleniyorum,geriliyorum ve bunların hepsini hissettiğin için de kendime çok kızıyorum.Ama inan elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.
Umarım doğduğunda da,sana iyi bir anne ve baba olabiliriz.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder