19 Kasım 2015 Perşembe

Hamile yastığı :)

Hamileyken insanın kendine ve çocuğuna her şeyi almak istemesi çok normal bence :) Her gördüğünü her duyduğunu ay bunu da alalıııııımmm diyerek kendinden geçiyor insan.
Buna babalar nasıl yaklaşıyor tahmin etmek zor olmasa gerek :)

Hamilelik sürecimiz planlı olduğu için her şeye çok hazırlıklıydım.Folik asit yapılacak testler vs...
Bunun yanı sıra bir de hamilelik süresince kendiliğinden gelişen hurafeler var tabi,ne kadarı doğru ne kadar yanlış hala çözebilmiş değilim.
Maydanoz yeme düşük yaparsın,adaçayı içme,nar yeme...uzayan giden listeler,bunlara uydum mu peki? Tabi ki evet :) İnsan içinde keşke olmaması için her şeyi yapabiliyormuş ve daha doğmadan anladım ki,evlat çok kıymetliymiş.

Yastık konusuna gelecek olursak,eğer seyahatte değilsem ve şirketteysem masa başı çalışıyorum tüm gün,ve inanılmaz bel,sırt ağrılarım oluyor.Bunun üzerine bir de '' hamileyken sola yatmak lazım'' cümlesi eklenince kaymaklı ekmek kadayıfı (rafine şeker ve tatlı yemediğim için böyle bir örnek vermek geldi içimden :) durumu oldu.
Bu yaşıma kadar yüzüstü yatan  biri olarak,zorlandım mı? Hem de çok zor zorlandım,hafif sağa dönsem panikleyip sola dönüyorum hemen.
Bu yüzdendir ki inanılmaz sırt ağrılarıyla uyanıyorum,malum bir de kilolara ve büyüyen göbek eklenince ileride daha zor günler bekleyecek sanırım.

Sağolsun canım kocam duruma müdahale ederek,beni bu çileden kurtardı.Artık bir hamile yastığım var hem de benim kadar :)



Peki kullanışlı mı? Henüz iki gündür kullanıyorum,ilk gün yukarıda ki şekilde kullandım,üst kısmını yastık olarak düşünebilirsiniz.Ama benim bir de yastık takıntım olduğu için dün akşam çevirerek yastık kısmını aşağı gelecek şekilde kullanmak istedim,böylece kendi yastığımı kullanabilecektim.Ama çok başarılı olduğumu söyleyemem.Sırt kısmı sürekli benden ayrıldı o da işimi pek görmedi.Bir süre yüzüstü yatmaktan vazgeçtiğim gibi ,yastığıma da elveda demek zorundayım.Hepsi senin için canım oğlum...Aşağıda da internetten bulduğum görsel en azından boyutunu gözünüze kestirebilmek için...Rahat ve huzurlu uykular herkese,bizim için son 4.5 ay :)
Sevgiler,
Fit.

                                       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder