19 Kasım 2015 Perşembe

Hoşgeldin 19.haftamız...20.11.2015.

Gizliden gizliye cuma günlerini beklediğim doğrudur.Hem hafta sonu habercisi olmasından,hem de biz haftalarımızı cumadan cumaya saydığımızdan.Doktorumuzla aramızda bir kaç gün oynayabiliyor ama ben artık bir düzene oturttum,bir kaç güne takılmıyorum.

19.haftamıza girmiş bulunmaktayız,tabi ki hemen baby center açıldı acaba bu hafta neye benziyorsun diye bakıldı.Veeee sen şuan bir domates kadarsın ama en güzelinden.


Şimdiye kadar maşallah her şeyim çok yolunda gidiyor.Aralığın 5inde kontrolümüz var ve 4 gözle bekliyoruz,umarım bu sefer de yatıp kalmazsın bize biraz kendini gösterirsin.
Henüz çok fazla kilo almadık hatta bu haftalar için iyi bile gidiyoruz,önümüzdeki hafta yazarız artık kilomuzu...
Bende de henüz çok fazla bir değişiklik yok,saçlarımızı boyatamadığımız için biraz kötü duruyor,anlamsız bir şekilde tırnaklarım çok çabuk uzuyor en gıcık kısmı da bu,bir de üzerine manikür yaptıramayınca sonuç içler acısı...

Sende artık duymaya başlayacaksın ve henüz bir ismin yok,ben son ana kadar beklemek istemiyorum bir an önce seçelim istiyorum ama henüz başarıya ulaşabilmiş değiliz :)
En çok gelen sorular şu günlerde;

* cinsiyeti ne?
* adını ne olacak?
* doğum ne zaman?
* normal doğum mu,sezeryan mı?
* kaç kilo aldın?
* şeker yemiyorsun da ne oluyor,ileride yiyecek nasıl olsa.
* yumurtanı,cevizini yedin,sütünü içtin mi? ve daha niceleri...

Olsun her anı çok keyifli hele ki hareketler,çok güzel bir duyguuu.
Herkes anne olsun :) , şaka şaka.İsteyen herkes,istediği zaman olsun.
Fitnat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder