30 Kasım 2015 Pazartesi

Hamilelik sorunları...

Düşündüm düşündüm pek keyifli bir başlık bulamadım yazıya :)
Hamileliğim her zaman bahsettiğim gibi çok keyifli ve sorunsuz geçiyor.Yoğun iş tempomdan dolayı ara ara yorgun,sinirli ve asabi olabiliyorum ama bence bunun hamilelikle çok ilgisi yok :)
Son zamanlarda bazı problemler yaşamaya başladım ama bence problem sayılamayacak kadar hamileliğin doğasında olan şeyler...

Birincisi gece bacağıma giren kramplar: Öyle böyle bir acı değil,insanı gece uykusundan uyandıran ve geçene kadar inleten bir acı.Kalsiyum ve magnezyum azlığından kaynaklanabileceği yazıyor bazı kaynaklarda.Ya da yorgunluk,fazla ayakta kalma,kilo alımı,varisler başlıca nedenleri olabiliyor...
Çözümü ise magnezyum açısından zengin besinlerle beslenmek,bacak bacak üstüne atmamak,uzun süre ayakta kalmamak,gece yatarken ılık duş almak hatta mümkünse en güzeli yürüyüş yapmak.
Ben biraz vakitsizlikten biraz da tembellikten yürüyüş kısmını çok aksattım.Akşamları derslerim olduğu için çok başarılı olamıyorum.

Diğeri ise kaşıntılar.Son zamanlarda vücudumun her yeri inanılmaz kaşınıyor.Beril hamileyken bir toplantıda benim giydiğim elbiseyi giyip,toplantı boyunca kaşınmıştı ve ben duyduğumda çok ama çok vicdan azabı duymuştum.Şimdi onu daha da iyi anlıyorum.
Dün akşam konsere giderken karşıya vapurla geçelim,vapura kadar da yürüyüş yapmış oluruz dedik.Ben havanın soğuk olacağını düşünerek pantalonumun içine kilotlu çorap giyme gafletinde bulundum.Aman Allahım.Böyle bir hata yok.Bütün vapur boyunca kaşıntıdan ve mutsuzluktan öldüm.Ve tabi bu durumdan en muzdarip olan da Talat oldu :( Konsere gidip döndükten sonra resmen her yerimi kanatana kadar kaşıdım.Bu saatten sonra giydiklerime dikkat edeceğim dedim kendi kendime ama bugün giydiğim elbise yine aynı etkiyi yarattı.Şuan kollarım deli gibi kaşınıyor ve kendimi 'uyuz' olmuş gibi hissediyorum.

Neyse en kötü sorunlarımız böyle olsun,geri kalan her şey çok keyifli.
Hele ki hareketleri.Muhteşem!
Sevgiler.
Fit.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder