2 Kasım 2015 Pazartesi

16+3...Vivaldi spring...

Bugünü,bu haftayı,dünden sonrayı katlanabilir kılıyorsun minik bebeğim.
Sana deli gibi müzik dinletiyorum iş yerinde...
Bazı rivayetlere göre henüz duymuyorsun ama olsun,müzik ruhun gıdasıdır :) (5.aydan itibaren duymaya başlayacakmışsın,olsun az kaldı,antreman olur...
Tek sorun; annen yüzünden kavram karmaşası yaşayabilirsin.

Mesela bugünün şarkısı Vivaldi-Spring...Bugün sana bunu dinletiyorum bol bol...
Son zamanlarda dinlediklerimiz ise;

* Bach Prelude
* Pregnancy Relaxing Piano Music (bu daha çok benim için :)
* 8 hours lulababies for babies to go to sleep
* Salsa,bachata gibi latin muzikler
* Her sabah işe geldiğimizde joy fm
* Jehan Barbur
* Yeni Türkü
* Blues
* Can Atilla
* Ney sesleri
* Bülent Ortaçgil vs...

İşte tam bu nedendir ki hangi tarz müzik seveceksin merak ediyorum.Sabah işe geldiğimde ruh halime göre dinleyeceklerimiz değişiyor çünkü.İşin en güzel tarafı çoğu insan tersine klasik seviyor olmam artı bir özellik diye düşünüyorum,aksi taktirde gerçekten sadece senin duyman için dinlemek işkence halini alabilirdi :)

Bu arada 7 Kasım kontrol günümüz.Lütfü amcamıza gideceğiz.Evet merakla beklenen cinsiyet konusunu o gün çözmüş olabiliriz.Bana bir gün kız,bir gün erkek gibi geliyor :) Çok komik,ikisi de çok heyecanlı geliyor.Ama beni daha çok heyecanlandıran konu ise,neler yapıyorsun , ne kadar oldun,bize nasıl show yapacaksın :)

Ayrıca uzun uzun listeler yapmaya başladık babanla.Ben bir liste yolluyorum,o bana hemen başka bir liste yolluyor,ben zaten yapmıştım diye :) Site isimleri yolluyor baban,bak bunlara üye olmak lazım diye.
Akşamları da şimdiden seni dinlemeye başladı bile.Değişik su sesleri duyuyormuş :)
Az kaldı,cumartesi günü görüşeceğiz.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder