19 Kasım 2015 Perşembe

Akıl defteri...18.11.2015

Canım oğlum,

Bugün anne karnındaki ilk tiyatron,seni sürekli gezdiriyorum,ne kadar şanslısın :)
Benim yaklaşık 19(yazarken ben bile inanamadım) yıllık arkadaşım Zeynep teyzen,bize İzmir devlet tiyatrosundan bilet almış.Bizde babanla koşarak gittik.
Zeynep teyzeni bir ara sana uzun uzun anlatırım,burada kısaca yazıp geçmek olmaz,ama şimdilik şu kadarını söylesem bile yeter bence;

Tiyatro biletlerimizi almış,ben işten geç çıkıyorum yemek yiyecek zamanım yok diye bir güzel tostlarımızı yapmış,biri senin,biri benim için :) ( sakın sürekli iki kişilik beslendiğimi düşünme,ben en çok senin için faydalı şeyleri yiyorum ama kilo almamak için de hamur işi,ekmek uzak duruyorum) ayranımızı almış,muzumuzu getirmiş,peçetemizi koymuş,daha ne olsun :) çok düşüncelidir çooook...(blogumuzdan haberi var mı tam emin değilim,anne genelde kimseye söylemiyor blogu)

En son gittiğimiz tiyatro gerçekten fiyasko olduğu için biraz korkarak gittik ama eğlenceliydi.
Konusu;

Hayat tesadüflerle doludur. Bazen tesadüf sonucu hiç görmediğiniz bir arkadaşınızı görürsünüz; bazen de hayatınızı baştan aşağıya değiştirecek bir kadın gelir ve sizi bulur. Hiç tanımadığınız bir kadına üç gün gibi kısa bir sürede aşık olabilir misiniz? İmkansız demeyin… Aşk bu… Bir kedi kapınızdan içeri girdi ve yerleşti. Komik ve bir o kadar da şaşırtıcı olaylar tiyatro sahnesinde izleyici ile buluşuyor. Aşk bu, sakın dalga geçmeyin; her an kapınızdan içeri giriverir… 

Ayrıca olay Fransa'da geçiyordu o yüzden bol bol fransızca şarkılar dinledik,uzun zaman sonra çok iyi geldi.Hatta bugün ben sana fransızca şarkı dinleteyim biraz.
Bir kaç görsel de ekledik mi tamamdır.
Bol sanatlı günlerin olsun.
Annen.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder