13 Kasım 2015 Cuma

Hoşgeldin 18.hafta

Canım oğlum,
Bugün 18.haftamıza dolayısıyla 4.5 aya hoşgeldin diyoruz.
Şuan sanırım biraz komik bir benzetme olacak ama babycenter'a göre dolmalık biber kadarsın :)

Bu satırları sana Antalya-Belek Golf Resort Otelden yazıyorum.Benim karnımda buraya ikinci gelişin.Çok geziyorsun çok...Kongrem var burada,hava çok güzel olsa da biz pek dışarıya çıkmıyoruz ama seni çok güzel güzel besliyorum.Cevizler,bademler,muzlar,erikler.Sanırım ve mecburen sende meyveyi benim gibi çok seveceksin gibi geliyor :)

Dün akşam seninle çok heyecanlı anlar yaşadık,çok güzeldi ama babanın yanımızda olmamasına çok üzüldüm.Biz Antalyada olduğumuz için yarın geceye kadar ayrı kalacaksınız.
Dün akşam iş nedeniyle stresli saatler yaşadım ve biraz da üzgündüm ama sen tam o anda,benim en dipte olduğum noktada minik hareketlerinde beni aldııınnn çooo.k uzaklara götürdün.Hemen uzandım ve hatta göbüşü açtım acaba ben mi abartıyorum diye ama orda minik minik harekletin çok güzel bir şekilde görünüyordu.

İlk hamilelikte 20-21.hatta 22.haftada hareketler hissedilir deniyordu ama sen bana bir haftadır zaten sinyaller yolluyordun ama dün akşamki his tarif edilmez.
Sen daha doğmadan bu kadar güzel heyecanlar,tarif edilemez duygular yaşatıyorsan,doğunca nasıl olacaksın çok merak ediyorum.
hadi bakalım,bol hareketli bir haftan olsun :)
Annen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder