4 Kasım 2015 Çarşamba

Sağlıklı Beslenme ... #sugarfree

Minik yavrum,senin için hayatımda olmadığı kadar düzenli ve sağlıklı besleniyorum.
Öncelikle radikal bir karar alıp,şekeri hayatımızdan çıkardım,umarım ileride bana kızmazsın :)
3.5 aydır,meyve şekeri dışında şeker tüketmiyoruz.
O sevdiğimiz tatlıları,hamur işlerini,çikolataları uzuncaaa bir süre rafa kaldırdık.Hele ki Snickers...
Amanın,ben ki bir oturuşta herkesin şaşırdığı şekilde 3 tane yiyebilirdim.
Olsun,yeter ki sen sağlıklı ol,deneyelim bakalım şekerle tanışmaman sana ne gibi artılarda bulunacak.

Günde 3.5-4 litre su içiyoruz beraber,bunu da bu hafta sonu doktorumuza soracağız acaba fazla mı diye.
Her gün menümüzde yumurtamız,peynirimiz,arada unutsak da sütümüz,cevizimiz,bademimiz,hurmamız ve olmazsa olmaz meyvemiz var.Tabi bir de yoğurt.
İnşallah sen de benim gibi meyveyi çok seversin,baban çok hoşlanmıyor ya da her zaman aklına gelmiyor.

Sitelerden birinde bir menu planı buldum çok düzenli tutamadım ama artık bu haftadan itibaren daha düzenli yazmaya çalışıyorum ki yediklerimi takip edeyim,atladığım bir şey olmasın.
Eklemeye çalıştım ama ekleyemedim.
Buraya linkini ekleyeyim bari,merak edersen ilerde;

http://www.mommyhatescooking.com/wp-content/uploads/2011/10/MenuPlanningWeeklyPrintable.pdf

En çok merak ettiğim konulardan biri hamileliğimi kaç kilo ile bitireceğim.Evet kilo takıntılı bir annen var,hatta öyle ki ben hamile olunca kesinlikle psikoloğa giderim diyordum ama hiç öyle olmuyormuş.Tek derdim sağlıklı olman...Senin sağlıklı olmaz için inan elimden gelenin en iyisini yapıyorum.Dr.amcamızda 10 kilo ile bitirmek istiyor.

Hamileliğe tatil nedeniyle veremediğim kilolarla başladım o yüzden her zaman olan 50 kilom gitti ve 55 kilo ile başladık.
Şuan 16+5 teyiz ve biz hala kilo almadık :) Sadece hamur işini,tatlıyı,ekmeği kestik tabi bazılarının tamamen kesemedik.Makarna gibi yiyecekleri kısıtlı yiyoruz,daha çok sana sağlık katacak yemekler yiyorum.
Bugün itibari ile; 54.6 kiloyuz..


 Tabi senin sağlığın açısından yine manikür,pedikür ,boya,oje gibi işlemleri de rafa kaldırdık,ayaklar pek şahane görünmüyor olabilir :)
Kozmetik kısmını ayrı bir mail olarak yazarız.
Cmt görüşmek üzere,
Annen.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder