16 Kasım 2015 Pazartesi

Koşturmaca...

Canım oğlum,
Seninle gezmelere devam ediyoruz,biraz hareketli,biraz da stresli bir hayatımız var ama sen şimdiden ayak uydurdun gibi :)
Geçen hafta 3 gün Antalya'da seminerde olduğumuzu söylemiştim sana.
Cumartesi gece 23.30 da evimize geldik.Evde baban ve Nihal teyzen,Cihan amcan vardı.Nihal teyzeler sen çok merak etmişler, sana bir arkadaş daha geleceği için ileride bol bol göreceksin onları.
Nihal teyzende 3 aylık hamile.
Cumartesi gece onlarla biraz oturduktan sonra,uyuduk artık.
Pazar sabah her zamanki saatimizde kalktık yani sabahın 8inde.Sonra seni Urlada Denizaltı'na kahvaltıya götürdük,malum unutkanlığı tavan yapan annen,geçen hafta orada hem montunu hem güneş gözlüğünü unutmuştu :)
DenizAltı cafe çok güzel bir yer,deniz kenarı.Hafta sonu biraz kalabalık oluyor ama kalvaltısı çok lezzetli.

Oradan Alsancağa alışveriş ve kahve keyfi için devam ettik.Akşam üstü Nihal teyzenleri yolcu ettilten sonra babanene gittik,oradan yeter artık evimize geçelim dedik :)
Saat 20 sularıydı ayaklarımızı uzatıp oturma planları yaparken babanın arkadaşı Emrah amva ve Asiye teyze aradı Bornovaya çağırdı.Evet biz kalktık o saatten sonra hazırlanıp Bornovaya gittik.Muhabbet çok güzeldi bütün akşam oturduk,saat 12ye doğru kalktığımız zaman inanılmaz bir başağrısı ve uykusuzluk vardı.O zaman çok üzüldüm bu kadar koşturma arasında sanırım bazen sana çok yükleniyorum.Oradan oraya koştururken seni çok üzüyorum ya da yoruyorum.Umarım sende benim gibi gezmeyi seversin.

Bu aralar iş yeri yoğun,malum bir de okul derken,sanırım tahammül sanırım ve sabrım azaldı.Daha çabuk üzülüyor,daha çabuk kızıyor ve kırılıyorum.Normalde belki alttan alabileceğim şeyleri artık kaldıramıyor durumuna geldim.Sanki bütün insanlar toplanıp sabrımı deniyor,ama sen, düşündüğüm zaman hepsi geçiyor ve hepsini arkada bırakıyorum.En güzeli de sanki bu anları anlıyormuş gibi bana hemen bir sinyal yolluyorsun ve ben çok mutlu oluyorum.
Seni çok yoruyorsam şimdiden özür dilerim ama doğduktan sonra da oturmak yok,seni kaptığım gibi gezmelere götüreceğim inşallah :)

Bugün yine zor bir gün ama ben sevdiğimiz müzikleri dinleyerek sakinleşmeye çalışıyorum.
Şuan; Somewhere over the rainbow dinliyoruz...
Dikkat et kendine.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder