5 Ocak 2016 Salı

25.hafta...01 ocak

Yeni yılın ilk günü bizde 25.haftamıza girmiş olduk.
Seneye yeni yılı birlikte karşılayacağız ve ilk güne beraber uyanacağız.
İnşallah içeride sende bizim kadar heyecanlısındır.

İçimde kıpır kıpırsın,artık hafif hafif dokunmalar yerine kendini bize çok güzel hissettiriyorsun,hele ki seninle konuşur masaj yaparsak hareketlerin hızlanıyor ve yer değiştirmeye başlıyorsun,ortaya inanılmaz bir görüntü çıkıyor.
Tamam itiraf ediyorum,bazen sırf sen hareketlen diye seni rahatsız ediyoruz,göbükle oynamaya başlıyoruz sen de hemen karşılık verip hareketleniyorsun bize :)

Bu hafta şalgam kadar olmuşsun..Geçen hafta Adanaya gittiğimiz için şalgama çok da uzak değilsin aslında.Bu fotoğrafa bakınca gözüme çok küçük görünüyorsun ama beraber o kadar yol katettik ki,aslında kocaman oldun bile.



9 Ocakta dr.kontrolümüz var 4 gözle bekliyorum,umarım bu sefer kendini bize gösterirsin annecim de bizde seni görmüş oluruz.
İsim sorunsalı hala devam ediyor,babanla bir kaç isim üzerinde ortak karara vardık gibi ama hala belli olmadığı için bir ismin yok ve sen bizim için hala Toramansın...Baban bu aralar Tombik diye sevmeye başladı,hadi hayırlısı...Sen bir şalgam kadarken anne de aşağıdaki gibi oldu.



Hamileliğim çok güzel ve keyifli geçiyor sayende,her günün keyfini ve tadını çıkarıyorum,bana hiç zorluk çıkartmıyorsun,beraber çok keyifli vakit geçireceğiz şimdiden biliyorum ve seni çoo.k seviyorum..
Tek sıkıntımız merdiven çıkarken arada bir nefes nefese kalıyoruz,geceleri hamile yastığımız sayesinde hala çok rahat ve keyifle uyuyoruz,arada uykumuz kaçsa da bunlar keyifli şeyler,bir de sen doğduktan sonra göreceğiz gece uykuları ne demek :)

Öpüyorum çok çok.
Annen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder