5 Ocak 2016 Salı

Yeni yıl,yeni yıl,yeni yıl...

Annecimmm,canım oğlum,bu sene yeni yıl pek güzel geçecek.
Bu yılbaşı ailemizin sensiz geçen son yeni yılı.Seneye artık seninle beraber büyüyen bir ailemiz olacak.
Ayrıca bu yılbaşının diğer bir özelliği de Şenyurt ailesinin bizi ziyarete gelecek olması.
Ateş abiyle daha önceden tanışmıştın ama şimdi hem o hem de sen kocaman oldunuz.
Perşembe günü hem ben hem de baban izin aldık başladık misafirlerimizi beklemeye.
Malesef kötü hava koşullarından dolayı uçaklarında rötar oldu.
Günlerdir,aylardır güzel giden havanın birden soğuyacağı tuttu :(
Neyse ki çok fazla sıkıntı olmadan geldiler.
Nasıl özlemişiz,nasıl özlemişiz.
O gün hasret gidermece ile geçti ancak Ateş abinin biraz ateşi vardı o yüzden ilk başlarda keyfide yerinde değildi.Ona rağmen o kadar güleryüzlü ki,inşallah sende ona benzersin.
Akşam hazırlıklarımız bitti,babanenlerde geldi,hep birlikte bir yeni yıl yemeği yedik.Yeni yıl hindimizde dededen hatıra şurada kalsın...

Normalde planımız Alaçatı sokaklarında eğlenmekti ama Ateşin keyfi olmadığı için onu bırakmaya gönlümüz razı olması bizde yeni yılı evimizde geçirdik.
Akşam bi saatliğine teyzene uğradık,anane ve dede gelmiş.Eren&Ozan abilerle beraber herkesin yeni yılını kutladık.

Pazar günü de kadar aktivitelerimiz devam etti.Sahilevlerinde buz gibi havaya rağmen dolaştık durduk,onlar bira + midye yaparken bizde onları fotoğraflamakla yetindik.

Ertesi gün Denizaltına gittiğimizde şansına hava o kadar güzeldi ki,ooohh deniz kenarında misss gibi kahvaltı yaptık,martılar eşliğinde.Anne de Türk kahvesi hakkını orada kullanıverdi :)

Oradan atladık arabaya hooop teleferiğe..

Gece de Ateş ve sen uyurken( sen arada bize eşlik ettin tabi) oturup hep beraber tabu oynadık,inanılmaz konik ve eğlenceliydik.Gülme krizleriyle sonlanan geceden sonra gitme vakti gelip çattı.
Her güzel şey gibi bu hafta sonu da çok hızlı bitti tabi.Ama doya doya vakit geçirmenin keyfi paha biçilmez.
Dip not: Annecim buraya senin için küçük bir not yazıyorum ki sonra bunları okuduğun zaman seninle beraber bizde gülüp eğlenebilelim...Beril teyze pazar dönüş saatlerini saat 19 olarak hatırladığı için biz laylaylom geziyorduk,tam babanenlere girdiğimiz zaman aslında uçak saatlerinin daha erken olduğunu,19 gidiş değil varış saatleri olduğunu öğrendik.Hadi apar topar atladık doğru havalimanına :) Bizde böyle anılar çok oluyor,sana daha çoo..kk çok anlatırım hem de uzun uzuuun .

Yeni yılın bizim için en büyük güzelliği aramıza sen katılacaksın annecim.Her geçen gün seni daha da artan bir heyecanla bekliyoruz ve seni şimdiden çok seviyoruz.