12 Ocak 2016 Salı

Doktor kontrolü...9 Ocak.

Bugün yine heyecan dorukta.Ve biz her ay doktor kontrolüne koşarak ve stres dolu gidiyoruz evet en azından ben öyleyim.Sabah ne kadar erken kalkarsam kalkayım mutlaka evden son anda çıkıyoruz.
Neyseki randevumuza yetiştik ve hemen kontrole başladık.

Annecim bize yine bir sürpriz yapıp yüzünü göstermedin ama en azından bir poz anı yakaladık bu sefer,hem de ne yakalamak.
O kadar güzel bir profil resmin oldu ki,sanki yarın gelcekmişsin gibi.
Doktor amca dedi ki; bu oğlan jimnastikçi olcak sanırım :)
Neden mi? Ayak parmakların gözünde,el parmakların ağzındaydı annecim.Yine karnımda C pozisyonunda duruyordun.
Ama çok şükür her şey tam haftasında ve olması gerektiği gibi.

Kordonunu bir buçuk tur boynuna dolamışsın ben ilk başta çok korktum ama doktor hareketli çocuklarda olabileceğini ve sorun yaratmayacağını söyledi.Buradan şunu anladık ki,sen çooo..k hareketli bir minik olacaksın.Şuan karnımdaki hareketlerinden de bunu anlamak zor değil aslında :)
Pozisyonun makat duruş olduğu için şuan normal doğum ihtimali yok ama biliyorum ki daha zamanımız çok ve 32-33.haftaya kadar dönebiliyormuşsun.Önemli olan sağlıklı sıhhatli gelmen tabi ki ama ben ikimiz için de normal doğumun iyi olacağını düşünüyorum.

850g. ve aşağı yukarı 32-33cm olmuşsun.Bunlar hiç önemli değil.Umuyorum ki ben kilo takıntılı annelerden olmayacağım(biliyorum ki sen doğduktan sonra bütün bu söylediklerimi hatta tükürdüklerimi yalayacağım :)
Ananen teyzen için o kadar uğraştı ki bu kilo konusunda.Teyzen 20 yaşına kadar neredeyse 40 kilo çiroz balığı gibiydi.Anane onu yedir,bunu içir derken teyzenin maşallahı var şimdi,aman duymasın :)

Şuan her şey yolunda ve 15 Nisan olarak görünüyor doğumun.Bu hafta tetkiklerimiz var,kan tahlili,idrar tahlili vs..
Şeker taraması yaptırmak istemediğimizi (istemediğimi) söyledik artık baktı ki işin içinden çıkamıyor sen bilirsin dedi doktor amca.
Tokluk şekerimize baktıracağım eğer onda aksi bir durum olursa tabi ki onuda yaptırırım.Her şey sadece seni düşündüğüm için.
Söylenmek ya da serzenişte bulunmak gibi olmasın ammmaaaa,hamilelikte senin için bol bol kan aldırıyorum :) Hemde hiç söylenmeden.
Seni çok seviyorum annen.
Bol hareketli bir hafta bizi bekliyor,hazır mısın?

Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder